Forum THERLAND - fantasy Role-Playing Game Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 [Konkurs] BN - Willbert Asherguarim Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Marius
Ghummiś
Ghummiś



Dołączył: 28 Paź 2005
Posty: 1995 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Gorzów>>Janice>>God's Land ;)

PostWysłany: Czw 16:10, 20 Lip 2006 Powrót do góry

Willbert Asherguarim: diablę Łtr6, Brd5, Szemierz 2,;KW 11k6+2k10 SW14; średni przybysz; PW:45 ; Init +4 (+4 zręczność,); szybkość 9 m; KP 22 (+4 zręczność, +2 pierścień ochrony, +3 sprytna obrona, +3 karwasze pancerza); Atak +15/+8/+8 wręcz (1k6+3 +1k10 od ognia Rapier płomieni +2, 1k4+3 Ostry sztylet +2) Char CN; MRO Wytrw +3, Ref +16, Wola +7; S13, Zr18, Bd10, Int17, Rzt12, Cha20 (+4 Płaszcz Charyzmy);

Umiejętności i Atuty: Cieche poruszanie 14, Przeszukwianie 8, Ukrywanie 21, Otwieranie zam. 13, Unieszkodliwanie mechanizmów 12, Kradzież kieszonkwa 13, Stosowanie magicznych urządzeń 14, Blefowanie 16, Fałszerstwo 12, Odcyfrowywanie zapisów 12, Upadanie 18, Równowaga 18, Czarostwo 8, Nasłuchiwanie 11, Zauważanie 9, Koncetracja 5, Przebieranie 10, Występy 10 (flet, zaśpiew, mandolina, mimika, błaznowanie, epos, żonglowanie, trąbka), Wiedza: tajemna 4, Wiedza: szlachta 4, Skakanie 3, Wspinaczka 3, Wyzwalanie się 6,

Finezja w broni rapier, uniki, oburęczność, ruchliwość, walka dwoma rodzajami broni, wyspecjalizowanie.

Specjalne Zdolności: odporność na ogień, zimno, elektryczność 5, ciemność*, rasowa premia +2 do ukrywania i blefowania, sprytna obrona, precyzyjny cios +1k6, ukradkowy atak +3k6, uchylanie, nieświadomy unik (premia ze zręczności do KP oraz nie może być atakowany z flanki), muzyka barda, wiedza bardów.

*raz dziennie jak 13 poziomowy zaklinacz

Czary na dzień:
0 - 3
1 - 5
2 - 2

Czary znane:
0 - (6) czytanie magii, kuglarstwo, światło, dłoń maga, oszołomienie, naprawa
1 - (4) brzuchomóstwo, szybki odwrót, wezwanie potwora (I), zauroczenie osoby
2 - (3) zachwyt, sugestia, zamazanie

Muzyka barda: Inspirowanie odwagi, Kontrpieśń, Fascynacja, Podniesienie Kompetencji, - muzyka 5 razy dziennie

Ekwipunek: rapier płomieni +2, ostry sztylet +2, pierścień ochrony +2, karwasze pancerza +3, mikstura leczenia lekkich ran, mikstura kociej gracji, misktura zwiększonej niewidzialność (10 rund ST 18 ), płaszcz charyzmy +4, flet, mandolina, Amulet Zmian, zwój magicznego pocisku (5poz), zwój lotu (10poz), zwój niewidzialności (6poz), zwój błyskawicy (9poz), zwój przyspieszenia (8poz), słabe berło przyspieszonych czarów, 500 sp.

Amulet Zmian - owa błyskotka jest nieodłącznym towarzyszem Will'a. Z wyglądu przypomina lekko bobłyskujący zegarek z klapką na sznurku. W środku amuletu znajduje się małe lusterko - z zachowanym odbiciem ostatniego podmiotu. Właściel tego przedmiotu znajduje się cały czas pod wpływem czary Zmiana siebie lecz jego wygląd zmienia się upodabniając do zawartego w lusterku odbicia podmiotu. Jeżeli owe lusterko zostanie rozbite - czar pryska. Obraz w lusterku można zmieniać 1 raz dziennie. Ofiara która wejdzie w interakcje z posiadaczem amuletu uzyskuje rzut obronne na wolę o ST 14, na przełamanie zwidu.

Opis: Willbert właściwie nigdy nie ukazuje swego prawdziwego oblicza. Zazwyczaj dzięki Amuletowi Zmian przybiera postać młodzieńca, a swe ofiary tygodniami więzi bądź też pozbywa się ich. Jednak w swojej postaci nie wygląda już tak oszałamiająco jak zazwyczaj. Posiada on jażące się, czerwone ślepia. Jego ręce są gęsto owłosione sierścią dzikiego zwierza. Jego głowę zdobią dwa zakręcone, baranie rogi, a paznokcie są zupełnie czarne i szpiczaste. Nie przybiera szczególnej wagi do ubrań - gdyż i tak nie jest w swojej prawdziwej postaci. Jako młody bard zawsze ubiera się wykwintnie i z rozmachem, nosi odważne jaskrawe kolory, a czasm zapuszcza kozią brudkę.

Historia: Willbert do 13 roku życia był tylko Willbertem. Rozwijał się znacznie szybciej od reszty chłopców - jego ręce powoli zaczynały być gęsto owłosione, a na głowie pojawiły się zrogowaciałe wypustki. Wtedy też młody zawiadaka odkrył w sobie talenty złodziejskie. W sąsiedztwie zaczęły znikać drogocenne przedmioty, ktoś czasem znalazł kozę z upuszczoną krwią... Przybrani rodzice Willa oddali mu jedyną rzecze która od początku mu towarzyszyła - magiczny wisiorek. Na amulecie wyryte było groźnie brzmiące nazwisko Asherguarim. Willbert dojrzewał ale kradzieże na widelcach czy zaspokajanie swej wewnętrznej żądzy - krwią zwierząt nie wystarczały mu. Opuścił rodzinne gniazdo często okradając podrożne karczmy czy napotkanych kupców. W mieście rozpusty Mee'wellon trafił na wędrowną trupę bardów - złodzieji. Od nich nauczył sie wykorzystywać ludzkie słabości, oraz tam stawiał pierwsze kroki na swej magicznej drodze. Wykorzystując swoje atuty w postaci maginczego amuletu i nie bywałego instynktu prędko stał się nadwornym Minstrelem. Dzięki magicznym sztuczkom zdobywał serca co bogatszych dam ktre obsypywały go podarkami. Na dwór książecej mości trafił dzięki lekcją fechtów udzielanym jednemu z królewskich siostrzeńców. Asherguarim i tam prędko się zaadaptował zdobywając kolejne niewieście serca (i bogactwa). Jego aktualnym celem jest omamienie bardzo podanej na zaloty książecej małżonki - co po nie którzy mówia iż pani już w towarzystiwe nadwornego barda traci rozwagę i tonie w jego błękitnych oczach....

Gdzie go wcisnąć? Willbert idealnie wprost nadaje się do przygód/kampani odbywajcych się na królewskich dworach. Podejżliwy książe może np.: zlecić poszukiwaczom przygód na zbadanie podejrzanego muzyka. Oczywiśćie Willbert mógł nawiązać kontakt z druga stroną. Jeden z Balorzych lordów zainteresował się bliskością diablęcia do spraw politycznych. Zwerbował go w celu inflirtacji i dywersji działań książęcej siatki wywiadowczej...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wujek Czikit
Wielki Prorok Ghummana
Wielki Prorok Ghummana



Dołączył: 28 Lip 2005
Posty: 1999 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Z Therlandu

PostWysłany: Pią 15:31, 21 Lip 2006 Powrót do góry

Widzę diable jednak na Dedekowej mechanice nie na TL Very Happy

Hmmm... hmmm... podoba mi się bardziej niż postać Greebo, ale szczegułową interpretacje przedstawie jk odzyskam okularki Very Happy (są u optyka -3,5 dioptii. zeby cos zobaczyc na ekranie musze wkleić oczka w monitor Very Happy)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Marius
Ghummiś
Ghummiś



Dołączył: 28 Paź 2005
Posty: 1995 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Gorzów>>Janice>>God's Land ;)

PostWysłany: Pią 20:22, 21 Lip 2006 Powrót do góry

Wrzuć sobie do worda i daj rozmiar czcionki 30 Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)