Forum THERLAND - fantasy Role-Playing Game Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 [specjalizacja Tropiciela] Łowca Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Wujek Czikit
Wielki Prorok Ghummana
Wielki Prorok Ghummana



Dołączył: 28 Lip 2005
Posty: 1999 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Z Therlandu

PostWysłany: Pią 15:58, 24 Lis 2006 Powrót do góry

Gwoli wyjaśnienia. Przedstawiona poniżej klasa to Tropiciel z DnD 3.5. Bardzo mi się podoba, a jest zupełnie inny niż nasz therlandowy Tropiciel, więc jak kto woli -zamieszczam jako specjalizację.

Łowca opis fabularny pomijam, poprostu

Kość wytrzymałości: k8

Umiejętności klasowe:
Takie same jak Tropiciel.

Punkty umiejętności na 1. poziomie (6 + modyfikator z Intelektu) x4
Punkty umiejętności na każdym następnym poziomie (6 + modyfikator z Intelektu)

Biegłość w broni i pancerzu:
Łowca jest biegły w prostej i żołnierskiej broni.
Tropiciel nie posiada biegłości w używaniu średnich zbroi ani pawęży.

Tabela 1-1: Łowca
Poziom/ Specjalne
1 1. ulubiony wróg, Tropienie, Zwierzęca empatia
2 Styl walki
3 Krzepkość
4 Zwierzęcy towarzysz
5 2. ulubiony wróg
6 Ulepszony styl walki
7 Leśny krok
8 Szybki tropiciel
9 Uchylanie
10 3-ci ulubiony wróg
11 Mistrzowski styl walki
13 Kamuflaż
15 4. ulubiony wróg
17 Ukrywanie się na widoku
20 5. ulubiony wróg

Dobre RO na Refleks i Wytrwałość.
Premia do ataku = poziom.

Ulubiony wróg
Analogicznie do zdolności Tropiciela.
Premia przeciwko ulubionemu wrogowi wynosi +2. Na poziomach 5., 10., 15. i 20. Łowca może
wybrać nowego ulubionego wroga. Na tym samym poziomie premia wobec jednej kategorii wybranych
wcześniej ulubionych wrogów wzrasta o +2.
Premie nie sumują się jeżeli przeciwnik należy do dwóch lub więcej kategorii, jak np. diabeł (przybysz,
praworządny, zły). Bierzemy pod uwagę największa premia.

Tabela 1-2: Ulubieni wrogowie Łowcy i Tropiciela
Giganci i ulthardzi, Humanoidy (ludzie), Przybysze (chaosu), Przybysze (źli),
Humanoidy (elfoidy i wamba), Humanoidy (orkliny), Przybysze (dobrzy), Rośliny,
Humanoidy (gady i płazy), Humanoidy (wodne), Przybysze (ognia), Robactwa, Humanoidy (goblinoidy), Rusałkowate, Przybysze (powietrza), Smoki, Humanoidy (gnollidy), Konstrukty, Przybysze (praworządni), Śluzy, Humanoidy (gnomidy), Magiczne bestie, Wynaturzenia,
Humanoidy (halflingi), Nieumarli, Przybysze (wody), Zwierzęta,
Humanoidy (dwarfoidy), Potworne humanoidy, Przybysze (ziemi), Żywiołaki, Humanoidy (dumnerowie), Humanoidy (unadarowie), Przybysze (cionioludzie).

Zwierzęca empatia, Leśny krok: jak zdolności Druida o tej samej nazwie
Styl walki: Na 2. poziomie tropiciel musi wybrać jeden z dwóch stylów walki: łucznictwo lub walka
dwoma rodzajami broni. Ten wybór wpływa tylko na właściwości klasowe i nie ma wpływu na dostępne
dla postaci atuty czy inne specjalne zdolności.
Jeśli Łowca wybierze łucznictwo, traktuje się go jakby posiadał atut Szybki strzał, nawet jeżeli nie
spełnia warunków wstępnych.
Jeżeli Łowca wybierze walkę dwoma rodzajami broni, traktuje się go jakby posiadał atut Walka
dwoma rodzajami broni, nawet jeśli nie spełnia warunków wstępnych.
Łowca musi nosić lekki pancerz lub żadnego by wykorzystywać umiejętności stylu walki.
Krzepkość: Łowca otrzymuje Krzepkość jako atut premiowy na 3. poziomie.
Zwierzęcy towarzysz: jak zdolność druida, z tym, że efektywny poziom klasy to ½ poziomu Łowca.
Ulepszony styl walki: Na 6. poziomie poprawiają się umiejętności Łowcy w wybranym na 2.
poziomie stylu walki.
Jeżeli wybrał łucznictwo, traktuje się go jakby posiadał atut Wielokrotny strzał.
Jeżeli wybrał walkę dwoma rodzajami broni, traktuje się go jakby posiadał atut Poprawiona walka
dwoma rodzajami broni.
Łowca musi nosić lekki pancerz lub żadnego by wykorzystywać umiejętności stylu walki.
Szybkie tropienie: Począwszy od 8. poziomu Łowca może poruszać się z normalną szybkością
podczas tropienia bez zwykłej kary -5 do testu. Kara do testu wynosi -10 (zamiast -20) gdy Łowca
tropi poruszając się z podwójną szybkością.
Uchylanie: Jak zdolność Łotrzyka o tej samej nazwie.
Mistrzowski styl walki: Na 11. poziomie po raz kolejny poprawiają się umiejętności Łowcy
w wybranym na 2. poziomie stylu walki.
Jeżeli wybrał łucznictwo, traktuje się go jakby posiadał atut Poprawiony bezpośredni strzał, nawet jeżeli
nie spełnia warunków wstępnych.
Jeżeli wybrał walkę dwoma rodzajami broni, traktuje się go jakby posiadał atut Większa walka dwoma
rodzajami broni, nawet jeżeli nie spełnia warunków wstępnych.
Łowca musi nosić lekki pancerz lub żadnego by wykorzystywać umiejętności stylu walki.
Kamuflaż: Począwszy od 13. poziomu Łowca może korzystać z umiejętności Ukrywanie w każdym
naturalnym otoczeniu, nawet jeżeli nie zapewnia ono ukrycia ani osłony.
Ukrywanie się na widoku: W każdym naturalnym otoczeniu, począwszy od 17. poziomu Łowca
może korzystać z umiejętności Ukrywanie, nawet gdy jest obserwowany.

Zestaw początkowy:
Taki sam jak Tropiciel.

Przypisy:
halflingi - niziołki i gatunki zbliżone
gnomindy - gnomy i ;
elfoidy - elfy i ;
dwarfoidy - krasnoludy i ;
Rusałkowate - istoty baśniowe, po prostu nazwa z KP jest denna ;/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)