FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum THERLAND - fantasy Role-Playing Game Strona Główna
»
Prestiże
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Gość
Wysłany: Czw 0:24, 12 Kwi 2007 Temat postu:
Young Alisa is doing a blow job!
http://www.alisa-videos.info/free/videoplayer.php?file=1349260
Wujek Czikit
Wysłany: Śro 12:56, 12 Lip 2006 Temat postu: Zabójca magów
ZABÓJCA MAGÓW - marius
Wyciąg z XVI księgi Ord Rekara:
W trzecim wieku w klanie magów Vizjerei zaczęli dominować dwaj bracia: Horazon i Bartuc. Obaj byli równie potężni i ambitni, obaj ulegli fascynacji mocami płynącymi z praktykowania Magii Demonicznej/demonologicznej. Mieli jednak inne wizje studiowania tych mocy. Horazon postrzegał demony jako źródło wielkiej potęgi, uważał, że demona trzeba opanować i nagiąć do własnej woli. Jego brat z kolei sądził, że drogą do zrozumienia jest sojusz z piekielnymi mocami, dzięki któremu łatwiej będzie można poznać ich sekrety. Tak też zresztą zrobił. Diametralnie odmienne filozofie braci doprowadziły do schizmy w klanie Vizjerei.
Kiedy zażarta rywalizacja doprowadziła w końcu do wybuchu przemocy, walczący po obu stronach zdali sobie sprawę, że zostali oszukani przed demony. Wywiązała się bitwa tak zażarta, że niebiosa zapłonęły żywym ogniem. Kiedy dobiegła końca zapadła cisza. Bartuc leżał martwy, Horazon z własnej woli udał się na wygnanie. Vizjerei zapłacili za lekcję wysoką cenę. Niewielka grupa ocalałych czarnoksiężników zdecydowała się odrzucić magię demoniczną i wrócić do studiowania Magii Żywiołów. Żeby zapobiec podobnej tragedii w przyszłości założony został tajny zakon mając śledzić poczynania klanów magów niszcząc zepsucie jeszcze w zarodku. Tak narodził się Viz-Jaq'taar, Zakon Zabójców Magów, szerzej znanych jako Zabójcy.
Wiedząc, że taki zakon sam w sobie będzie bardzo podatny na zepsucie, Vizjerei uważali, że Zabójcy muszą zachować czystość umysłu i osiągnąć stan głębokiej koncentracji. Powinni żyć w medytacji i czerpać siłę z niej, a nie z zewnętrznych mocy, które łatwo mogą stać się zasłoną poczynań demonów. Dlatego zakon miał nie korzystać bezpośrednio z mocy magicznych. Zamiast tego zabójcy mieli używać w walce zaklętych przedmiotów. Przygotowując się do krucjaty przeciwko demonom Zabójcy skupiły się na rozwijaniu sztuk walki i siły zarówno fizycznej jak i duchowej. *
Zabójcy do perfekcji opanowali styl walki dwoma Katarami - sztyletami do pchnięć. Jako że z założenia zostali odseparowani od magii musieli polegać na wrodzonych talentach i sile. Jednak czy geniusz jakim był arcymag Horazon, pozbawił by magii tak potężną organizację jaką był niegdyś Viz-Jaq'taar?
Wymagania:
-Rzt 13+
-Charakter: praworządny
-zogniskowanie broni: sztylet do pchnięć,
-żelazna wola,
-BPA 6+
Specjalne:
-kandydat musi przejść szkolenie Zakonu i oddać cały swój dobytek na rzecz organizacji.
KW: k8
Umiejętności klasowe:
Blefowanie (Cha), Ciche poruszanie (Zr), Dyplomacja (Cha), Jeździectwo (Zr), Skakanie (S), Równowaga (Zr), Upadanie (Zr)
Kod:
Tabela 1-1
Poz. BPA WO RE WY Specjalne właściwości
1 1 2 0 2 Mistrz ostrzy
2 2 3 0 3 Zwiększenie szybkości
3 3 3 1 3 Zwiększona odporność
4 4 4 1 4 Burza ostrzy
5 5 4 1 4 Magoczuły
6 6 5 2 5 -
7 7 5 2 5 Obronne ostrza
8 8 6 2 6 -
9 9 6 3 6 -
10 10 7 3 7 Uderzenie feniksa
Mistrz ostrzy (zw)- Zabójcy upodobali sobie styl walki dwoma Katarami. Poprez wieki praktyk i "Księge cięć i fechtów" pierwszego z Zabójców-(a właściwie Zabójczyni) Natalii, wiedzą praktycznie wszystko jak zamienić dwa nie pozorne ostrza w śmiercionośne narzędzia. Jednak owe premie stosuje się tylko wówczas gdy Zabójca walczy dwoma sztyletami:
- -2 kara wynikająca z walczenia dwoma brońmi (oczywiście kara nie może stać się premią, kara 0 pozostanie karą 0)
- +1 zakres krytyka (z 20/20 na 19/20)
- walczący dwoma katarami Zabójca, podczas walki defensywnej traktowany jest jak postać posiadająca atut Wyspecjalizowanie (nawet jeżeli nie spełnia wymagań)
Zwiększenie szybkości (zc) - Choć Zabójcy nie korzystają z zaklęć doskonalenie umiejętności koordynacyjno - koncetracyjnych pozwala im na pewien czas osiągnąć efekt przyspieszenia metabolizmu. Zwiększa się prędkość skurczów mięśni oraz reakcji na bodźce. Zdolność działa jak czar Przyspieszenie, poziom czarującego jest równy poziomowi zabójcy.
Zwiększona odporność (zn) - Zabójcy często poddawani są działaniu magii w celu uodpornienia się na nią. Po intesywnym szkoleniu częściowo osiągają ten cel. Zyskują premię za odporność +2 do rzutów obronnych na czary i efekty zaklinania.
Burza ostrzy (zw) - w dalszych etapach szkolenia lepsi Zabójcy wiedzą że brutalnej sile dorównuje tylko niezwykła szybkość. Zabójcy moga wykonać dodatkowy atak w rundzie, jednak cierpia karę do wszystkich ataków -2. Tę zdolność mozna wykorzystać tylko przy pełnym ataku.
Magoczuły (zn) - Jednym z celów założenia Zakonu była inflirtacja bractwa. W tym celu Zabójcy muszą znać się na retoryce a także mieć swoistą intuicje. Pomaga im w tym niezwykle ciężkie ale skuteczne szkolenie mentalne. Zabójca może dodać swój mod. z Rzt do testów związanych z Cha (np.: Przebieranie, Dyplomacja). W przypadku wyczucia pobudek podwaja swoją premię.
Obronne ostrza (zw) - zdolność parowania ciosów dwoma Katarami jest niezwykle trudną sztuką. Jednak najlepsi z zabójców wiedzą jak skutecznie to robić. Podczas walki defensywnej Zabójca może dodać swój modyfikatot z Rzt. do KP, jeżeli broni sę dwoma Katarmi.
Uderzenie feniksa (zw) - Horazon będąc jednym założycieli Zakonu wiedział iż całkowite odseparowanie go do magii będzie błędem. Jednak surowy kodeks zabraniał uczenia adeptów czarów. Jednak Horazon wymyślnie ominął te zasady. Nauczył swoją pierwszą uczennicę -Natalię, pozornie prostej techniki walki - Ciosu Feniksa. Dla nie wprawnego czarodzieja wygląda to na zwykłe machanie ostrzami, jednak zaznajomiony z arakanami tej mistycznej sztuki mag odgadnie; iż poszczególne cięcia są tak naprawdę niewypowiadanymi zaklęciami. Jednak Zabójca musi pozyskać energię na rzucenie zaklęcia - ową energię czerpie z sił witalnych ofiary.
Zabójca może wykonać Uderzenie Feniksa 10 razy dziennie. Za każdym razem, gdy zada obrażenia uzyskuje 1 punkt energii. Energia magazynuje się, a zaklęcie uwalnia tzw. uderzenie końcowe. Uderzenie końcowe jest to zwykły atak - nie wlicza się do dziennego limitu Uderzeń FEniksa. Poziom czarującego wynosi zazwyczaj poziom czaru x2 +mod. z Rzt. St zaklęcia równa się 10 + poziom czaru + mod. Rzt. Nie można wyzwolić czaru do którego nie spełnia sie minimalnej wartości Rzt np.:
Zabójca z Rzt 12 mając załadowane 7 pkt. energi nie będzie mógł wyzwolić stożka zimna - wyzwoli dotyk ghula, ale straci 7 pkt. energi. Jeżeli uderzenie feniksa chybia, bądź nie zada obrażeń, nie daję punktów energi jednak zmiejsza dzinny limit. Każde uderzenie może być uderzeniem feniksa.
Tabela 1-2
Kod:
EN. PCZA ZAKLĘCIE
1 - brak, premia do obrażeń i ataku +2
2 - brak, premia do obrażeń i ataku +5
3 1 prawdziwe uderzenie
4 4 dotyk ghula
5 6 trucizna
6 8 ogniste uderzenie
7 10 stożek zimna
8 12 łańcuch błyskawic
9 14 pryzmatyczny deszcz
Forum THERLAND - fantasy Role-Playing Game Strona Główna
»
Prestiże
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
SESJE
----------------
Przygody
Organizacja
Archiwum
RPG
----------------
Swobodne dyskusje
Klasy
Rasy i potwory
Światy autorskie
Czary i przedmioty
Inna twórczość
DnD
WarHammer
Inne systemy
HYDE PARK
----------------
Pogaduchy
Sztuka
Kącik Poezji
Linki
Sport
GHUMMAN
Śmietnik
THERLAND
----------------
Dyskuje ogólne
Rasy
Potwory
Klasy
Atuty i umiejętności
Prestiże
Czary i Przedmioty
Geografia
Postacie i Organizacie
Inne
Żywa historia
FORUM
----------------
Lista użytkowników
O forum
Therland Empire Guard
Jesteśmy
5F
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin