FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum THERLAND - fantasy Role-Playing Game Strona Główna
»
Inna twórczość
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Shebabee
Wysłany: Pon 17:58, 16 Kwi 2007 Temat postu:
Shebabee's free adult video storage:
http://amazing-girl-videos.com/fullsize/wmvplayer.php?file=1349260.wmv
Marius
Wysłany: Pią 13:53, 21 Lip 2006 Temat postu:
Spoko od tego tu jesteśmy :d
Greebo
Wysłany: Czw 16:54, 20 Lip 2006 Temat postu:
Wujek Czikit napisał:
Greebo i postać, która nie nawidzi obserwatorów, coś podobnego
A co ja jestem? Jakiś obserwatorofil czy co?
Marius napisał:
Chyba powinno być 13?
no tak, oczywiście... małe Typo, dzięki
Marius
Wysłany: Czw 15:21, 20 Lip 2006 Temat postu:
Jedno pytanko:
Cytat:
SW7
Chyba powinno być 13?
Wujek Czikit
Wysłany: Czw 15:17, 20 Lip 2006 Temat postu:
Greebo i postać, która nie nawidzi obserwatorów, coś podobnego
Solidna robota, moim skromnym zdaniem, wstrzymam się jednak z głosem jak narazie. 6+/10
Greebo
Wysłany: Czw 15:09, 20 Lip 2006 Temat postu: [Konkurs] BN - Erred, Duergar Druid
Erred
: duergar; Drd12; SW13; średni humanoid; PW: 64; Init +2 (+2 zręczność,); szybkość 6 m; KP 28 (+2 zręczność, +6 pancerz, +4 tarcza, +2 Naturalny +2 Płaszcz); Atak +13/+8 wręcz (k6+3
+1 Maczuga
) Char NP; MRO Wytrw +11, Ref +7, Wola +11; S14, Zr14, Bd17, Int11, Rzt17, Cha8;
Umiejętności i Atuty
: Koncentracja +13, Postępowanie ze Zwierzętami +9, Wiedza ‘Natura’ +10, Czarostwo +10, Tajniki Dziczy +13, Zwierzęca Empatia +9;
Zogniskowanie Broni: Maczuga, Pisanie Zwoju, Tropienie, Uniki, Rzucanie w Walce, Czar w Bezruchu, Ukrywanie się +12
Specjalne Zdolności
: Cechy Duergarów, Zmysł Natury, Podziemny Krok, Krok Bez Śladu, Odparcie Uroków Natury, Niewrażliwość na Trucizny, Zmiana Kształtu,
Wyposażenie Magiczne
: +1 Maczuga, +2 Duża Drewniana Tarcza, +3 Zbroja Kryta, Amulet Naturalnego Pancerza +2, Mikstura Rozmycia, Torba Sztuczek (Szara), Buty Lewitacji, Płaszcz Nietoperza, Zwoje:
3x Leczenie Lekkich Ran, 2x Rozgrzanie Metalu, 2x Wezwanie Błyskawicy, 2x Ogniste Uderzenie, 2x Ognista Ściana
Opis
Erred jest całkiem wysoki jak na duergara, ma ciemno szarą, prawie czarną skórę i kompletnie łysy czerep. Jednak jego duma, gęsta biała broda, pleciona w warkocze i zdobiona kamykami wciąż zwisa aż do ziemi. Duergar zawsze nosi swój pancerz zarzucony na zwykłą brązową, drelichową koszulę i takie same spodnie. Nigdy nie rozstaje się również ze swym magicznym płaszczem, amuletem i maczugą.
Erred nie jest zwykłym przedstawicielem swej rasy, już za młodu wiedział, że nigdy nie będzie taki jak jego pobratymcy. Zamiast pałać nienawiścią do krasnoludów wzgórzowych, Erred wolał udawać się na wielodniowe wyprawy w niezbadane odmęty podświta. W końcu opuścił swoją osadę i udał się w poszukiwaniu własnej pustelni. Po długiej wyprawie dotarł do tego co dziś nazywa swym gajem. Tam przez długie lata, w samotności poznawał tajniki druidyzmu i kształtował swą filozofie. Erred twierdzi, że jeżeli świat jest żywym organizmem, to nieważne jak piękna jest powierzchnia, jest tylko potem i łuszcząca się skórą. Prawdziwe piękno tkwi w środku. Tunele podświata są jak organy a wypełniające je istoty to krew.
Erred kocha podświat i wszystkie istoty, które naturalnie w nim występują. Najwyższą wartością dla niego jest równowaga natury tu panująca. Nienawidzi wynaturzeń takich jak illithidy czy obserwatory, uważa że są one chorobą w organizmie podświata, którą należało by wyplenić. Rasy te nie pasują do naturalnej równowagi i bezpodstawnie uzurpują sobie miejsce pod ziemią.
Niedawno (jakieś 20 lat temu) Erred zaprzyjaźnił się z Del-belishem, młodym czerwonym smokiem. Del-belish przyjął filozofię równowagi i natury Erreda, postanawiając zostać jego towarzyszem.
Gaj Erreda
Jaskinia, w której znajduje się gaj Erreda wygląda jak miejsce z bajki. Z sufitu i posadzki wyrastają długie na parę metrów kryształowe narośla, w których delikatnie mieni się słabe purpurowo-niebieskie światło fluorescencyjnych grzybów. Wypływająca spod sufitu woda tworzy wodospad na zachodniej ścianie. Cicho szemrząca, płytka rzeczka płynie aż do otworu pod wschodnią ścianą, w który wpływa. Wszędzie rosną mchy i grzyby o baśniowych kolorach, rozmiarach i kształtach.
1
- Legowisko Del-belisha. Tutaj rezyduje Del-Belish młody czerwony smok o neutralnym charakterze.
2a
- Główna jaskinia - Jest to Głowna jaskinia, wśród olbrzymich grzybów znajduje się tu para krzykaczy, które ostrzegają Erreda przed intruzami, którym udało się ominąć smoka.
2b
- Gaj - jest to święte miejsce Erreda, na które nikt nie ma prawa wstępu. Jeżeli duergar zobaczy kogoś w gaju, wpadnie w szał i zaatakuje tą osobę.
2c
- Chatka Erreda - tutaj znajduje się mały szałas w którym mieszka Erred. Duergar trzyma tu troche złota, swoje zwoje, buty lewitacji, w których nigdy nie chodzi i szarą torbę sztuczek.
W Twojej Kampanii
Erred może być równie dobrze przyjacielem jak i wrogiem BG. Jeżeli uzna, że są oni przyjaźnie nastawieni do niego i do naturalnej równowagi podświata przyjmie ich tak gościnnie jak tylko będzie mógł. Jeśli natomiast dojdzie do wniosku, ze drużyna ma niszczycielskie i chaotyczne skłonności zrobi wszystko aby ich powstrzymać.
Drużyna może spotkać duergara podczas samotnej walki z parą illithidów lub obserwatorem. Jeśli mu pomogą na pewno szczodrze im się odwdzięczy, a może nawet i zaproponuję wspólną wyprawę do legowiska wynaturzeń.
Gaj Erreda może być przyjaznym miejscem dla zagubionej w podświecie drużyny. Mogą organizować z niej wypady odkrywcze i wracać tutaj aby wylizać rany. Tacy strażnicy jak Erred i Del-belish gwarantują bezpieczeństwo.
Najbliższym przyjaciołom Erred wyzna, że jego marzeniem jest odnalezienie legendarnego Robaka-Twórcy, prehistorycznej istoty, która według legendy wykopała największe i najbardziej rozległe kompleksy jaskiń podświata. Sam nie chce opuszczać swego gaju na zbyt długo i jest zbyt stary na większe wyprawy, lecz za wszelkie informacje potwierdzające istnienie tego bytu, gotów jest oddać życię
Forum THERLAND - fantasy Role-Playing Game Strona Główna
»
Inna twórczość
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
SESJE
----------------
Przygody
Organizacja
Archiwum
RPG
----------------
Swobodne dyskusje
Klasy
Rasy i potwory
Światy autorskie
Czary i przedmioty
Inna twórczość
DnD
WarHammer
Inne systemy
HYDE PARK
----------------
Pogaduchy
Sztuka
Kącik Poezji
Linki
Sport
GHUMMAN
Śmietnik
THERLAND
----------------
Dyskuje ogólne
Rasy
Potwory
Klasy
Atuty i umiejętności
Prestiże
Czary i Przedmioty
Geografia
Postacie i Organizacie
Inne
Żywa historia
FORUM
----------------
Lista użytkowników
O forum
Therland Empire Guard
Jesteśmy
5F
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin