FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum THERLAND - fantasy Role-Playing Game Strona Główna
»
Czary i przedmioty
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Berti
Wysłany: Wto 14:00, 29 Sie 2006 Temat postu:
ale to i tak ty jesteś mistrzem oftopu erwillu
a co pierścienia swietny tylko tyle trzeba o nim mówić
Erwill
Wysłany: Wto 9:13, 29 Sie 2006 Temat postu:
...
offtop jakich mało
powstrzymał byś się...
Cebi
Wysłany: Wto 1:10, 29 Sie 2006 Temat postu:
NIe wiem jak ludzie mogą ciągnąć bez DnD....
nie gram już 2 miechy...
jeszcze żyję...
[/quote]
Erwill
Wysłany: Pon 13:14, 28 Sie 2006 Temat postu:
jak juz kiedys powiedziałem
wsparcie rodziny jest nieocenione
Arkanus
Wysłany: Pon 12:40, 28 Sie 2006 Temat postu:
Cóż mogę żec, po prostu Marius, Robisz świetne przedmioty. Mógłbyś innych uczyć jak to robić(conie Erwil)
Erwill
Wysłany: Pon 10:55, 31 Lip 2006 Temat postu:
tez coś machen jak mi nuda dupe ściśnie ze tak powiem
Marius
Wysłany: Pon 10:52, 31 Lip 2006 Temat postu:
Tak zdecydowana
. NIe wiem jak ludzie mogą ciągnąć bez DnD. No i rzeczywiście erwill, przedmiot jest zdecydowanie pod druidów
Erwill
Wysłany: Pon 10:43, 31 Lip 2006 Temat postu:
To rzecz chyba robiona tylko pod drutów
cóz Marius... nuda w chacie ?
Wujek Czikit
Wysłany: Nie 13:42, 30 Lip 2006 Temat postu:
Fiu fiu... podstawowe działanie jakoś średnio, ale drugie bardzo bardzo na TAK
cos dla mojego druida Yestry, który, gdy dorośnie (
) będzie mógł spełnić swoje marzenia
4+/6 -> solidna robota, chodź nic porywającego
Marius
Wysłany: Sob 18:08, 29 Lip 2006 Temat postu:
Jakby co to powyższe to moje
, Erwill bądź Chicit popraw to.
Gość
Wysłany: Sob 18:06, 29 Lip 2006 Temat postu: Pierścień Leśnego Doktora Weendigu - potężny artefakt
Historia: ów potężny artefakt należał do jednego z najpotężniejszych druidów, leśnego gnoma - Doktora Weendigu. Historia owego czarownika objawień jest dość ciekawa. Mianowicie jako dziecko wychowywał się w gnomiej osadzie. Terminował on w kręgu tamtejszych druidów, zgłębiając tajniki natury i badając sekrety magii objawień. Podczas jednej z lesnych ekspedycji zabłądził w lesie. Tułał się przez gąszcz przez dobry tydzień - a że była to późna jesień żywił się tylko grzybami i korzonkami wykopanymi z gleby.Jego bracia zaprzestali poszukiwań gdy nastały pierwsze śniegi. Weendigu powoli zaczął przymierać z głodu i chłodu. Będąc na skraju wyczerpania dotarł do najodleglejszych zakamarków Puszczy Leśnych Rodów - przez elfy zwanej Ehlonna Abud Eniakiir. Gdy umierający doczłapał się do niewielkiej polany, gdzie biło nie zmrożone źródło, odezwali się do niego Strażnicy - starożytne Drzewce. Ostatkiem sił majaczący gnom wypowiedział im swoją historię. Drzewce zlitowały się nad nim wręczając mu pierścień oraz schronienie wśród swych gałęzi. Magiczna moc obrączki podtrzymywała życie gnoma - a ten począł pobierać nauki u Najprawszych Nauczycieli. Wnet doznał oświecenia i prędko zgłębił sztukę leczenia drzew. W zamian za ratunek poprzysiągł przez 10 lat zajmować się pobliskim gajem. tak więc zajmował się chorymi drzewami, odtruwał zanieczyszczone sadzawki, pielęgnował krzewy oraz kwiaty. Jego umiejętności druidzkie wzrastały, a z każdym dniem jego moc potęgowała się. Magiczna natura artefaktu pochłaniała część owego potencjału. Gdy minęło 10 lat, od postanowionej ugody, doświadczony druid postanowił za pomocą pierścienia i drzewców, przeprowadzić Ostateczne Rytuał. Przy brzasku księzyca oraz piesnie dziesiątek magicznych drzew druid wzywał największe energie natury. Pierścień na jego palcu począł się jarzyć - aż do momentu dokonania się Zjednoczenia. Weendigu przybrał nową formę - idealnego połączenia natury z człowiekim, formę Enta. Ponoć po dziś dzień pośrodku Puszczy Lesnych Rodów stoi jeden drzewiec, na którego gałęzistych dłoniach spoczywa złota obrączka...
Wygląd: pierścien Weendigu jest to złota obrączka. Nie wyróżnia się niczym specjalnym, oprócz tego że jest wykonana z prawie czystego złota. Podczas korzystania z mocy pierścienia jarzy się on ostrym światłem.
Działanie:
Działanie podstawowe:
-pierścień żywi postać, ta nie musi jeść ale nadal musi pić,
-postać otrzymuje premię +4 z olśnienia do testów tajników dziczy na przetrwanie oraz do rzutów obronnych na wytrw. spowodowanych ekstremalną pogodą,
-posiadacz cały czas jest pod wpływem czarów:
Rozmowinie ze zwierzętami
,
Rozmowianie z roślinami
,
Przejście bez ślad
,
Wykrycie zwierząt lub roślin
-3x dziennie
Zwierzęca przyjaźń
,
-3x dziennie
Oplątanie
,
-3x dziennie
Neutralizacja trucizny
,
-każda dotknieta jagoda staje się
Błogosławioną jagodą
-1x dziennie
Żywodąb
,
-1x dziennie
Uzdorwienie
,
-1x dziennie
Gnilnik
Poz. czarującego: 20, ST 15 + poziom czaru
Działanie drugorzędne:
Pierścień pozwala na Zjednoczenie. Rytuał ten jest dostępny tylko dla niezwykle potężnych druidów i jest ostateczną formą zjednoczenia z naturą. Mianowicie właściel przyjmuje nieodwracalnie ciało enta. Aby proces ten powiódł się są konieczne dwa warunki do spełnienia:
-przy procesie konieczne są Drzewce śpiewające pieśń lasów, umożliwiającą metamorfoze,
-podmiot musi mieć 20 poziom druida.
Zjednoczenie jest ryzykowne, dlatego posiadaczowi musi udać się rzut obronny na wytrwałość ST 20, albo zginie i już nigdy więcej nie będzie mógł powtórzyć rytuału.
Po udanym zjednoczeniu nałóż ów szablon na podmiot:
rozmiar
zmienia się na wielki
typ
zmienia się na roślina
kość wytrzymałości
k8
szybkość
9m
KP
-2 za rozmiar, +13 naturalny
ataki
walnięcie
obrażenia
walnięcie 2k6
specjalne ataki
zadawanie podwójnych obrażeń bydunkom i konstruktom, tratowanie
specjalne cechy
cechy roślin (niepodatność na trucizny, uśpienie, paraliż, polimorfowanie, otumanienie, efekty wpływające na umysł, trafienia krytyczne), wrażliwość na ogień, połowa obrażeń od broni kłutej
rzuty obronne
bez zmian
atrybuty
siła +16, budowa +8, zręczność -4, roztropność +4
umiejętności i atuty
w lesie premia +16 do ukrywania się
epp
+3
Tratowanie (zw): ent może tratować średnich i mniejszych przeciwników zadając 2k12 + połowa mod. z siły. Istoty które nie wykonują okazyjnych ataków otrzymują prawo do rzutu obronnego na reflesk ST 20
Wrażliwość na ogień (zw): enty otzrymuja podwojone obrażenia od ognia, chyba że jest dozwolony rzut obronny zmiejszający obrażenia o połowę. W takim wypadku udany rzut oznacza brak jakichkolwiek obrażeń, nieudany ich podwojenie.
Forum THERLAND - fantasy Role-Playing Game Strona Główna
»
Czary i przedmioty
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
SESJE
----------------
Przygody
Organizacja
Archiwum
RPG
----------------
Swobodne dyskusje
Klasy
Rasy i potwory
Światy autorskie
Czary i przedmioty
Inna twórczość
DnD
WarHammer
Inne systemy
HYDE PARK
----------------
Pogaduchy
Sztuka
Kącik Poezji
Linki
Sport
GHUMMAN
Śmietnik
THERLAND
----------------
Dyskuje ogólne
Rasy
Potwory
Klasy
Atuty i umiejętności
Prestiże
Czary i Przedmioty
Geografia
Postacie i Organizacie
Inne
Żywa historia
FORUM
----------------
Lista użytkowników
O forum
Therland Empire Guard
Jesteśmy
5F
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin