FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum THERLAND - fantasy Role-Playing Game Strona Główna
»
Czary i przedmioty
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Erwill
Wysłany: Pon 13:10, 28 Sie 2006 Temat postu:
ale zrozumcie w koncu ze sztylet napełnai sie charakterem aurą i mocą danej osoby...
Marius
Wysłany: Pon 13:09, 28 Sie 2006 Temat postu:
Co racja to racja - to jest nawet nie logiczne. Tępiciel zła staje się(zazwyczaj) dobry no i na odwrót.
Arkanus
Wysłany: Pon 13:06, 28 Sie 2006 Temat postu:
Osobiście zrobiłbym tak: gdy zabijasz złe humanoidy, wtedy sztylet staje się błogosławiny, a gdy zabijasz złe istoty, wtedy sztylet staje się ostrzem plugawym. Bo jakoś nie widzi mi się, że gydy zabijasz dobrotliwego paladyna, to twoje ostrze staje się święte.
Wujek Czikit
Wysłany: Czw 18:30, 10 Sie 2006 Temat postu:
Ale kod podany przez mariana (sorx) jest na tyle rozsadny, że potraktujmy go jako przykład.
Mi się podoba jakoś średnio... chodź może być ciekawy do kampani w stylu 'telenowela dylamtów morlanych'
. Mogę zabić niewinnych dobrych ludzi by zyskać moc, którą pokonam WC (Wielkiego Czarnoksiężnika ew Wujka czikita
). Jeśli nie powstrzymam WC to on zabije o wiele więcej niewinnych ludzi? etc
Erwill
Wysłany: Śro 10:37, 09 Sie 2006 Temat postu:
jest wyraźnie napisane ze MP decyduje w zalezności od kampanii kiedy sztylet osiagnie maxa
Marius
Wysłany: Śro 10:25, 09 Sie 2006 Temat postu:
Dobry pomysł, tylko dużo neidociągnięc w wykonaniu
. Następnym razem oddziel może działanie od wyglądu i machnij jakąś historie.
Nie napisałeś o tym jak rozwija się moc sztyletu. Może na przykła tak:
Kod:
Zabity stwór KW moc
1-8 +3
9-16 +4
17+ +5
Erwill
Wysłany: Śro 10:18, 09 Sie 2006 Temat postu: Sztylet Wyboru
Sztylet Wyboru na pierwszy rzut oka wygląda jak zwykły sztylet +2. Lecz zmienia on swoje pzeznaczenie oraz kolor ostrza w zaleznosci jak go uzywamy. Zabijając Dobre hummanoidy sztylet wchłania ich aurę, ostrze zaczyna świecić się na żółto ze złotawą aurą , im więcej osób tym jaśniej świeci a aura się wzmacnia. Gdy zabijamy Złe istoty sztylet również wchłania ich aure. Ostzre świeci się wtedy na purpurowo czerwono i znów im więcej zabitych złych hummanoidów sztylet staje się coraz ciemniejszy.
MP decyduje kiedy sztylet osiągnie maksymalne możliwości. [zrozumcie zalezy od kampanii]
Sztylet Dobra W swoim maksymalnym stadium rozwoju świeci na rażący złoty kolor, staje się błogosławionym sztyletem +4 [2k6 dodatkowych obrazeń zadawanych złu] który przestaje się juz zmieniać
Sztylet zła zaś staje się świecącym na czarno wydajacym czarno czerwoną aurę pobłyskującym błyskawicami splugawionym sztyletem +3 elektryczności [2k6 dodatkowych obrazeń przeciwko dobru i dodatkowe 1k6 od elektryczności]
i jak ?
Forum THERLAND - fantasy Role-Playing Game Strona Główna
»
Czary i przedmioty
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
SESJE
----------------
Przygody
Organizacja
Archiwum
RPG
----------------
Swobodne dyskusje
Klasy
Rasy i potwory
Światy autorskie
Czary i przedmioty
Inna twórczość
DnD
WarHammer
Inne systemy
HYDE PARK
----------------
Pogaduchy
Sztuka
Kącik Poezji
Linki
Sport
GHUMMAN
Śmietnik
THERLAND
----------------
Dyskuje ogólne
Rasy
Potwory
Klasy
Atuty i umiejętności
Prestiże
Czary i Przedmioty
Geografia
Postacie i Organizacie
Inne
Żywa historia
FORUM
----------------
Lista użytkowników
O forum
Therland Empire Guard
Jesteśmy
5F
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin