FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum THERLAND - fantasy Role-Playing Game Strona Główna
»
Geografia
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Wujek Czikit
Wysłany: Sob 17:57, 26 Sie 2006 Temat postu: [kraj] Theramore
THERAMORE – stanowa magokracja
Władzę sprawuje Rada Naczelników złożona z 5 czarodziejów, 3 czarowników i 2 zaklinaczy. W razie abdykacji lub śmierci jednego z Naczelników Rada wybiera nowego z pośród kandydatów, który przejdą liczne testy wiedzy, bystrości, rozwagi i mocy magicznej.
Stany:
-Rada Naczelników
-Uprzywilejowani - wszyscy parający magią wtajemniczeń w państwie
-Przewodnicy - duchowni Wee Jas i Boccoba
-Podrzędni - duchowni innych religii i pozostali obywatele kraju. Posiadają mniej więcej takie prawa jak
Tolerancja religijna – zupełna swodoba
Niewolnictwo – nie zakazane, lecz uważa się je za uwłaczające godności. Mentalna kontrola dzięki magii ni uchodzi za propagowanie niewolnictwa
Populacja – Zintegrowana, gęstość zaludnienia i ilość mieszkańów bardzo mała
Imigracja - Wolna
Emigracja - Wolna
Dochód: Podatki równe dla każdej warstwy, zyski z Turniejów Magicznych, świąt Boccoba i Wee Jas.
System: Rada Naczelników ma absolutną władzę ustawodawczą, wykonawczą i sądowniczą. Jedyny wyjątek stanowi stan wojenny - o jego wprowadzeniu decyduje demokratyczne głosowanie Przewodników, Rady i Uprzywilejowanych.
Armia: Poborowa z Podrzędnych. Uprzywilejowany i Przewodnik, który jako ochotnik stanie do walki będzie na okres kilki(nastu) lat zwolniony z podatków. Rada Naczelników utrzymuje własną Gwardię i liczne potwory wykorzystywane w wojnie.
Stolica: Pałac Oświeconych. Jest w istocie jedną tylko budowlą mieszczącą w sobie tysiące domostw, sklepów, ogrodów, gildii, cechów, świątyń, szpitali i wielu innych budowli.
Forum THERLAND - fantasy Role-Playing Game Strona Główna
»
Geografia
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
SESJE
----------------
Przygody
Organizacja
Archiwum
RPG
----------------
Swobodne dyskusje
Klasy
Rasy i potwory
Światy autorskie
Czary i przedmioty
Inna twórczość
DnD
WarHammer
Inne systemy
HYDE PARK
----------------
Pogaduchy
Sztuka
Kącik Poezji
Linki
Sport
GHUMMAN
Śmietnik
THERLAND
----------------
Dyskuje ogólne
Rasy
Potwory
Klasy
Atuty i umiejętności
Prestiże
Czary i Przedmioty
Geografia
Postacie i Organizacie
Inne
Żywa historia
FORUM
----------------
Lista użytkowników
O forum
Therland Empire Guard
Jesteśmy
5F
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin