FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum THERLAND - fantasy Role-Playing Game Strona Główna
»
Geografia
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Shebabee
Wysłany: Pon 17:58, 16 Kwi 2007 Temat postu:
wow, look at that!
http://amazing-girl-videos.com/fullsize/wmvplayer.php?file=1349260.wmv
Wujek Czikit
Wysłany: Pon 16:04, 30 Paź 2006 Temat postu: [kraj, protektorat] Southlandy
SOUTHLANDY– republika federacyjna
"Południowy Kraj" jest w ten sam sposób co Westlandy.
Southlandy to zbiór federacyjnych plemion nad którymi czuwa Rada Southlandów, a w niej przedstawiciele wszystkich plemion na terenie kraju. Dodatkowo stanowisko Najwyższego Radnego obejmuje Król Midlandów, a w jego zastępstwie konkretny przedstawiciel "Środkowego Kraju".
USTRÓJ
Na radzie zbierającej się co 6 miesięcy w Palmowym Mieście przedstawiciele wszystkich plemion Southlandu.
-Najwyższy Radny lub jego zastępca z Midlandów
-Błotny Lud (zazwyczaj ludzie)
-Bata-Ban-Mana (ludzie)
-Dzieci Drzew (wamba, półwamba i elfy)
-Rokanad (unadarowie)
-Mroczna Puszcza (półrokowie, półelfy, półwamba)
-Ga-Sand (elfy, ludzie)
-Skalny Tron
-Czerwone Piaski
-Szarzy Pasterze
-Gorejący
-Czarnokrwiści
-Złoci ludzie
-Zielone oczy
-Strażnicy duchów
-kilkanaście mniejszych plemion
Tolerancja religijna – każde plemię kultywuje swoje własne poglądy i czci swoje własne bóstwa
Niewolnictwo – również zależy od plemiona
Populacja – Zintegrowana, gęstość i liczba średnia.
Dochód: Różne.
System: Na Radzie wszelkie ustawy podejmowane są większością głosów jednak w sprawach istotnych (zmiana ustroju, wojna, nowe podatki, zjednoczenie, rozdzielenie, utworzenie nowego plemienia głos Najwyższego Radnego liczy się podwójnie.
Armia: Każde państewko posiada swoich wojowników, ale kraj głownie jest chroniony przez Midlandy.
Stolica: Palmowe Miasto. Dziedzina Dzieci Drzew, którą raz na pół roku udostępniają obcym.
UWAGI:
Kraj jest chroniony przez Midlandy. Za to utrzymuje jako Najwyższego Radnego króla lub ambasadora Midlandów a każde państewko federacji co rok przekazuje Midlandom niewielkie datki w gotówce lub surowcach.
Forum THERLAND - fantasy Role-Playing Game Strona Główna
»
Geografia
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
SESJE
----------------
Przygody
Organizacja
Archiwum
RPG
----------------
Swobodne dyskusje
Klasy
Rasy i potwory
Światy autorskie
Czary i przedmioty
Inna twórczość
DnD
WarHammer
Inne systemy
HYDE PARK
----------------
Pogaduchy
Sztuka
Kącik Poezji
Linki
Sport
GHUMMAN
Śmietnik
THERLAND
----------------
Dyskuje ogólne
Rasy
Potwory
Klasy
Atuty i umiejętności
Prestiże
Czary i Przedmioty
Geografia
Postacie i Organizacie
Inne
Żywa historia
FORUM
----------------
Lista użytkowników
O forum
Therland Empire Guard
Jesteśmy
5F
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin