FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum THERLAND - fantasy Role-Playing Game Strona Główna
»
Czary i Przedmioty
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Wujek Czikit
Wysłany: Pon 16:31, 30 Paź 2006 Temat postu: Róg generała Haerdamelisa
Historia - róg ten należał do nie żyjącego juz generała Haerdamelisa. Wieki tem dowodził on straszliwej barbazyńskiej jeździe, przemierzającej "cywilizowane" krainy podczas Wielkiego Najazdu. Barbażyńcy słynęli ze swojego okrucieństwa, bezwzględności oraz potęgi. Generał Haerdamelis - niesłusznie oskarżony o zdradę, został wydalony z generalicji i skazany na śmierć. Tylko cudem udało mu się ujść, gdzie karę - wg. ówczesnego prawa- w zamian ponieść miała jego najbliższa rodzina. Niesiony strategicznym geniuszem, niezrównaną charyzmą, przypływami zemsty i postępującym szaleństwem na punkcie zemsty, jako jedynej istocie udało mu się zjednoczyć orkowe klany. Zaimponował im swoim okrucieństwem oraz władczością, systematycznie usuwając zdrajców a hojnie obdarowując oddanych mu żołdaków. Wkrótce reszta skrószonych orkowych włodarzy obwołała go Haregh - czyli Zesłańcem. Orkowie pod sztandarami Erythnula i rodu Haerdamelisa, ruszyli do najgłośniejszej w orkowych dziejach wyprawy. Sam dźwięk rogu dawał sygnał do szarży wyborowej orkowej jeździe. Ponoć gdy generał zginął podczas oblężenia twierdzy znienawidzonego wroga, ostatniem jego tchnieniem było zadęcie w ten właśnie róg...
Wygląd: róg jest zrobiony z ciemnodrzewu. Jest pieknie rzeźbiony i przedstawia insygnia Erythnula - dzika i tępy morgensztern. Jest zawieszony na szkarłatnym płutnie.
Działanie:
Początkowe nastawienie wszystkich orków wobec posiadacza owego rogu zawsze będzie przyjazne - tak wielkim szacunkiem obdarzyli go orkowi wojownicy. Oczywiście ziała to w drugą stronę wobec elfów - ci będą traktować nieprzyjaźnie posiadacza owego artefaktu.
Raz dziennie można zadąc w róg. Jest to akcja standardowa nie prowokująca okazyjnego ataku. Po 1k4 rundach, z pobliskiego wzgórza, lasu czy innego terenu zaatakuje szarża orkowych jeźdźców. Jest to iluzja (strach) i żeby była w pełni wiarygodna potrzeba trochę terenu. Jeźdźcy szarżują wymachując toporami, sztandarami i nieludzko wyją. Jeżeli tym przeciw którym skierowany jest "atak" nie uda się rzut obronny na wolę (ST 20) zostaną przerażeni na 2k6 rund, potem do końca spotkania będą wstrząśnięci. Tym którym powiedzie się rzut obronny zostają tylko wstrząśnięci.
[ja w swojej kampanii używam bardziej orczej nazwy Róg Wodza Nazghrela - dop. Czikit]
Forum THERLAND - fantasy Role-Playing Game Strona Główna
»
Czary i Przedmioty
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
SESJE
----------------
Przygody
Organizacja
Archiwum
RPG
----------------
Swobodne dyskusje
Klasy
Rasy i potwory
Światy autorskie
Czary i przedmioty
Inna twórczość
DnD
WarHammer
Inne systemy
HYDE PARK
----------------
Pogaduchy
Sztuka
Kącik Poezji
Linki
Sport
GHUMMAN
Śmietnik
THERLAND
----------------
Dyskuje ogólne
Rasy
Potwory
Klasy
Atuty i umiejętności
Prestiże
Czary i Przedmioty
Geografia
Postacie i Organizacie
Inne
Żywa historia
FORUM
----------------
Lista użytkowników
O forum
Therland Empire Guard
Jesteśmy
5F
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin