FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum THERLAND - fantasy Role-Playing Game Strona Główna
»
Rasy i potwory
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Arkanus
Wysłany: Śro 17:33, 13 Wrz 2006 Temat postu:
Qrde, spaczony gobli.... chyba lepiej brzmi spaczona śmietana......
Wujek Czikit
Wysłany: Wto 12:41, 18 Lip 2006 Temat postu:
mi bardziej pasował Twój marius jednak, ale skoro wam sie podoba... maupi, gratulacje, spaczek jest w oficjalnym bestiariuszu TL2
Marius
Wysłany: Wto 11:03, 18 Lip 2006 Temat postu:
No i jest git. Mi pasuje.
Maupishon_EX
Wysłany: Pon 17:40, 17 Lip 2006 Temat postu:
moja wersja spaczków
Spaczony Goblin
Mały humanoid (goblinoid)
KW:1k8+3 (7 pw)
Inicjatywa: +1
Szybkość: 6m
KP: 15 (+1 rozmiar +3 ćwiekowana skóra +1 Zr)
Ataki: mała maczuga +2 wręcz, dziryt +3 dystansowy, ugryzienie +2 wręcz
Obrażenia: mała maczuga 1k6, dziryt 1k4, ugryzienie 1k4 + goblinia ślina
Front/Zasięg: 1,5 na 1,5/ 1,5m
Specjalne cechy: wrażliwość na światło, widzenie w ciemnościach 36 m, OC 9
Specjalne ataki: goblinia ślina
Rzuty obronne: wytwrałość +2, refleks +1, wola +0
Atrybuty: S 10, Zre 13, Bd 11, Int 10, Cha 8, Rzt 9
Umiejętności: Ciche poruszanie +3, Ukrywanie +5
Atuty: Twardość
Kilmat/teren: każde podziemia
Występowanie: banda (4-11), gromadka (12-143 +100% niewalczących + jeden sierżant 3 poziomu na 10 dorosłych i jeden przywódca na 6-8 poziomie), gromadka wojenna (11-25 + rozwinięte worgi jako wierzchowcy), plemie (80-500 + jeden 3 poziomowy sierżant na 10 dorosłych, od dwuch do trzech poruczników na 5-7 poziomie, przywódca na 7-9 poziomie, od 20 do 34 worgów wierzchownych i 4-8 złowieszcze wilki)
SW:1/2
Skarb: standardowy
Charakter: zwykle chaotyczny zły
Rozwój: zależny od klasy postaci
Spaczone gobliny są owocem zarazy, która rozprzestrzeniła sięna goblińskich tetytoriach wiele lat temu. Żyją w pobliżu Podmroku.
Spaczone gobliny prowadzą walki wyłącznie o terytorium. Szczególną niechęcią darzą svirfnebliny i drowy. Nie chcą atakować swych powierzchniowych kuzynów z obawy przed światłem, lecz bez obaw stanął do walki z nimi jeśli podejdą zbyt blisko plemion. Czczą Maglubiyet'a.
Przypominają chore i zapleśniae istoty, ich skóra jest czarna i pokryta liszajami.
Wrażliwość na światło (zw): po nagłym wystawieniu na światło słoneczne, czy też na działanie zaklęć takich jak: [i]światło dnia[i], Spaczone Gobliny otrzymują karę -1 do testów ataków, rzutów obronnych i umiejętności.
Goblinia Ślina (zw): po ukąszeniu Spaczonego Goblina, do organizmu wdziera się trucizna. Jeżeli nie powiedzie się udany rzut obronny na wytrwałość (ST 13), trucizna zadaje pierwszorzędne obrażenia w wysokości 1k3 pkt Zr, a drugorzędne obrażenia wynoszą 1k4 pkt Siły.
Jazda spaczonych goblinów: jeżdzćy Spaczonych Goblinów, zamiast Zauważania biorą umiejętność jeździectwo. Ponadto biorą za darmo atut konna walka. Typowy Spaczony Goblin dosiada zwykłego lub rozwiniętego worga.
Wujek Czikit
Wysłany: Pią 12:22, 14 Lip 2006 Temat postu:
tak czy inaczej ostateczny głos ma maupi. na który wciaz czekamy...
Marius
Wysłany: Czw 20:14, 13 Lip 2006 Temat postu:
Cytat:
ja bym jednak Siłe dał na 10
Zauważ że normalny goblin ma zręczność 13. Poprostu ten gatunek stawia na brutalną siłę niż na finezje w walce.
Cytat:
ograniczył umiejetnosc jazdy
Zwyczajny goblin ma taką samą premię (ba: walkę konną dostaje za darmo)
Cytat:
SW spadła by do 1/2
Hmm.. tutaj się nieco zastanawiałem, ale doszedłem do wniosku że OC i Goblinia ślina dosyć mocno "tuning'ują" naszego starego goblinka
Wujek Czikit
Wysłany: Czw 14:56, 13 Lip 2006 Temat postu:
spoko, ja bym jednak Siłe dał na 10 i ograniczył umiejetnosc jazdy. SW spadła by do 1/2. niech sie jednak maupi wypowie i dopsize fabułe :]
Marius
Wysłany: Czw 12:01, 13 Lip 2006 Temat postu:
Spaczony Goblin
Mały humanoid (goblinoid)
KW:1k8 (4 pw)
Inicjatywa: 0
Szybkość: 9m
KP: 14 (+1 rozmiar +3 ćwiekowana skóra +1 puklerz)
Ataki: krótki miecz +3 wręcz, lekka kusza +2 dystansowy, ugryzienie +3 wręcz
Obrażenia: krótki miecz 1k6 + 1, lekka kusza 1k8, ugryzienie 1k4 + 1 + goblinia ślina
Front/Zasięg: 1,5 na 1,5/ 1,5m
Specjalne cechy: wrażliwość na światło, widzenie w ciemnościach 36 m., OC 11
Specjalne ataki: goblinia ślina
Rzuty obronne: wytwrałość +2, refleks +0, wola -1
Atrybuty: S 13, Zre 10, Bd 11, Int 10, Cha 8, Rzt 9
Umiejętności: Ciche poruszanie +3, Nasłuchiwanie +2, Zauważanie +2, Ukrywanie +5
Atuty: czujność
Kilmat/teren: każde podziemia
Występowanie: bardzo różnie: od 4-10 osobnikowych band, do 500 osobnikowych wielkich koloni
SW:1
Skarb: standardowy
Charakter: zwykle chaotyczny zły
Rozwój: zależny od klasy postaci
Spaczone gobliny podobnie jak swoi nie-spaczenie kuzyni wyznają Maglubiyet'a. Jednak oni uważają siebie za jedynych prawowitych wyznawców i często walczą z goblinami z powierzchni. <moim zdaniem coś do fabuły powinien dodać Maupi>
Wrażliwość na światło (zw): po nagłym wystawieniu na światło słoneczne, czy też na działanie zaklęć takich jak: [i]światło dnia[i], Spaczone Gobliny otrzymują karę -1 do testów ataków, rzutów obronnych i umiejętności.
Goblinia Ślina (zw): po ukąszeniu Spaczonego Goblina, do organizmu wdziera się trucizna. Jeżeli nie powiedzie się udany rzut obronny na wytrwałość (ST 13), trucizna zadaje pierwszorzędne obrażenia w wysokości 1k3 pkt Siły, a drugorzędne obrażenia wynoszą 1k4 pkt Siły.
Jazda spaczonych goblinów: jeżdzćy Spaczonych Goblinów, zamiast Zauważania biorą umiejętność jeździectwo. Ponadto biorą atut konna walka. Typowy Spaczony Goblin dosiada średniego potwornego pająka.
Spaczony goblin otrzymuje rasową premię +4 do testów Cichego Poruszania, oraz +6 do testów jeździectwa.
i jak może być?
Wujek Czikit
Wysłany: Śro 12:49, 12 Lip 2006 Temat postu:
Niech ktoś wymyśli statki, bo ja pracuje nad nową rasą do TL2 :] jak bedą rozsądne (proponuje SW 1/2, góra 1) to dodamy to bestiariusza :]
Maupishon_EX
Wysłany: Śro 11:53, 12 Lip 2006 Temat postu:
ale zamarty ten temat co za pech moja krew
Wujek Czikit
Wysłany: Sob 21:26, 06 Sie 2005 Temat postu:
Eeeee... pokazujesz sie na forum o RPG w świecie fantasy i pytasz jak wyglądają gobliny?? Osz ty, niegodny!
A tak serio to małe, zielone ludziki z wielkimi kłami i piskliwymi głosikami. Dokłądny opis pojawi się w bestiariuszu :-]
Gość
Wysłany: Sob 20:38, 06 Sie 2005 Temat postu:
A jak tak wogóle wyglądają gobliny?? ^^
Wujek Czikit
Wysłany: Czw 17:16, 04 Sie 2005 Temat postu:
To może mroczny goblin?? Albo zlowieszczy goblin?? Co proponujesz??
Maea
Wysłany: Czw 15:03, 04 Sie 2005 Temat postu:
Eee... Spaczony? Eeee... Nie brzmi za ten..
Ale moze byc... ^^ Grunt ze cos jest :p
Wujek Czikit
Wysłany: Czw 11:11, 04 Sie 2005 Temat postu:
Otórz tak...
...ciekawy pomysł z tym spaczonym goblinem, wykorzystam go w pisaniu bestiariusza jako podrasę standardowych goblinów. Natomiast goblin większy od człowieka?? To już jest przegięcie :-p
Tak czy inaczje gratuluje pomysłu ;-]
A co wy o tym myślicie??
Forum THERLAND - fantasy Role-Playing Game Strona Główna
»
Rasy i potwory
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
SESJE
----------------
Przygody
Organizacja
Archiwum
RPG
----------------
Swobodne dyskusje
Klasy
Rasy i potwory
Światy autorskie
Czary i przedmioty
Inna twórczość
DnD
WarHammer
Inne systemy
HYDE PARK
----------------
Pogaduchy
Sztuka
Kącik Poezji
Linki
Sport
GHUMMAN
Śmietnik
THERLAND
----------------
Dyskuje ogólne
Rasy
Potwory
Klasy
Atuty i umiejętności
Prestiże
Czary i Przedmioty
Geografia
Postacie i Organizacie
Inne
Żywa historia
FORUM
----------------
Lista użytkowników
O forum
Therland Empire Guard
Jesteśmy
5F
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin