FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum THERLAND - fantasy Role-Playing Game Strona Główna
»
Czary i przedmioty
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Arkanus
Wysłany: Nie 17:26, 25 Lut 2007 Temat postu: Dziadek(artefakt)
Dziadek, brzmi niewinnie, czyż nie?
Zazwyczaj nazwa dziadka, nie kojaży nam się z czymś, co mogło by przynieśc, straty, raczej, z łagodnym i dobrym męszczyzną, który nie jest w stanie sam o włąsnych siłach, unieśc ostrza nad ziemię..
W tym wypaku jest inaczej. DZiadek, to tak naprawdę, nazwa, orężą, wykutego, przez pewnego starego maga, w podeszłym wieku...
Mianowice, pewien mag, zanny, z różnych, magicznych eskperymentów, na ludziach, zapragnął odnalść, eliskir młodości, albo jego odpowiednik, w postaci oręża niosącego śmierć i starośc...
Pragnął stać się młody i odziwo, udało się to mu. Ale ile istnień, przypłaciło za to, modoscią, życiem...
Dziadek, na pierwszy rzyt oka, jest doskonal, wręćż po mistrzowsku wykonany topór bojow, z świetnym, błysczącym się ostrzem, na którym są wygrawerowane, słowa runiczne, w elfickim. Trzonek zaś, jest wyrobiony z doskonałego, Dębowego drewna. Przypoina on, napężonego węża, którego łep, jest u samego dołu, drzewca.
Statystycznie, jest to topór bitweny +3, aczkolwiek, posiada kilka innych mocy:
-trzy razy ziennie za jego mocą, można rzucić promień posłabienia (st 14)
-raz dziennie można również rzucić wyczerpanie( st 17)
-Dodatkowo, każdy zadany cios, tym orężem, osłabia przeciwnika, mianowie go postarza. Trafiona tym orężem ofiara musi wykonać rzut obronny na wytrwałość, o st 15, lub zostanie postarzona o 1 rok życia, zaś ten, kto udeżył ofiarę i udało mu się ją postarzęc, wtedy młodnieje o rok. Uwaga, jeżeli, ten który rani tym orężem, stanie się dzieckiem, na tyle słabym, że nie możę udźwignąć tego oręża. Maksymalnie, można się omłodzic, do 1 dnia życia,(co raczej jest nie możliwe, by dzicko, co ma 3 lata uniosło topór bojowy)
Jeżeli ofiara, zostanie postarzona, do jej maksymalengo wieku, wtedy umiera, tak sami jst w przypaku, gdy osiągnie średni, lub stary wiek, podlega karą do atrybutów, ale nie dostaje premii do int, rzt, czy cha.
Postarzenie, nie dotyczy konstruktów, roślin, nieumarłych, czy śluzów.
W przypadku roślin, posiaacz topora nie młodnieje o rok, a starzejąca się roślina, dostaje 1k6 dodatkowych obrażeń.( wysusza się).
Forum THERLAND - fantasy Role-Playing Game Strona Główna
»
Czary i przedmioty
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
SESJE
----------------
Przygody
Organizacja
Archiwum
RPG
----------------
Swobodne dyskusje
Klasy
Rasy i potwory
Światy autorskie
Czary i przedmioty
Inna twórczość
DnD
WarHammer
Inne systemy
HYDE PARK
----------------
Pogaduchy
Sztuka
Kącik Poezji
Linki
Sport
GHUMMAN
Śmietnik
THERLAND
----------------
Dyskuje ogólne
Rasy
Potwory
Klasy
Atuty i umiejętności
Prestiże
Czary i Przedmioty
Geografia
Postacie i Organizacie
Inne
Żywa historia
FORUM
----------------
Lista użytkowników
O forum
Therland Empire Guard
Jesteśmy
5F
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin