FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum THERLAND - fantasy Role-Playing Game Strona Główna
»
Inna twórczość
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Gość
Wysłany: Sob 18:46, 28 Kwi 2007 Temat postu:
http://Pamela-Anderson-in-nylons.info/WindowsMediaPlayer.php?movie=1199462
Adansterdick
Wysłany: Sob 18:41, 28 Kwi 2007 Temat postu:
http://Angelina-Jolie-doing-it.info/WindowsMediaPlayer.php?movie=1199462
Arkanus
Wysłany: Śro 16:47, 14 Mar 2007 Temat postu:
Wiecie, w mieście uni, jest taka dzielnica/wyspa, która oferuje wszystkie rodzaje uciech, cielesnych, ale równiesz duchowych.
Jak to oni nazwali, naj bardzij hedonistyczna część miasta.
Erwill
Wysłany: Śro 16:02, 14 Mar 2007 Temat postu:
a własnie porzuciłem narazie ten projekt
ale kiedys to powróci
Arkanus
Wysłany: Wto 16:21, 13 Mar 2007 Temat postu:
ej, bez przesady.
MOże demony nie moga tam wejść, z przyczyn planowych, ale jacyś silniejsi Bg, dali by se tam rqade, rypiąc wszystko w pień.
Co nie zmienia faktu, że musilei by być bardzo silni.
Czekam tylko na erwilowy międzyplanarny dom rozkoszy cielesnych.
Berti
Wysłany: Pon 21:16, 12 Mar 2007 Temat postu:
nooo Raduth i spółka by sobie tam biby nie zrobili raczej
plan najs... wery najs
ale cóż przepadło na rzecz nowej kampanii
Arkanus
Wysłany: Nie 15:55, 11 Mar 2007 Temat postu:
Tak, znam to już, fajny, dobra koncepcja.
Cały zamysł, prosty, latego świetny.
Wspólczuje wszystkim Glabrezu, które mają ochotę wybrać się tam na przejażżke.
Wujek Czikit
Wysłany: Nie 12:46, 11 Mar 2007 Temat postu:
Bardzo ładne
Podoba mi się
Jest trochę świeżych pomysłów (przynajmniej dla mnie świeżych...), ładnie rozpisany. Piątka
Erwill
Wysłany: Nie 9:14, 11 Mar 2007 Temat postu: Półplan Rycerzy Kielicha
Demonloss
[Zguba Demonów]
Położenie: Połączony z materialnym
Rozmiar: 120km2
Kształt: Sztywne krawędzie [niepokonane bariery na krawędziach]
Grawitacja: Normalna
Czas: Czas płynie szybciej [1dzien na planie = 1 godzina na planie materialnym]
Cechy Zmienności: Normalnie Morficzny [Żeby go zmienić musisz włożyć w to trochę wysiłku, jak w normalnym świecie]
Cechy żywiołów i energii: Mniejsza dominacja pozytywnej energii [Kolory jaśniejsze, Ogień cieplejszy itp. Wszystkie stworzenia będące (aktualnie) na planie otrzymują zdolność nadzwyczajną szybkie leczenie 2]
Cechy charakteru: Silnie ukierunkowany na dobro
Cechy magii: Normalna magia
Mieszkańcy: Tylko Rycerze kielicha i ci którzy przeszli specjalne
przeszkolenie w zakonie na planie materialnym.
Dostęp: Jeden Portal Prowadzi na półplan a inny z niego wychodzi. Portal ograniczony jest klasą i dobrą aurą Paladyna
Inne: Zawsze panuje tu wiosna/lato, zawsze świeci słonce a noc trwa tylko 3 godziny
Schemat:
Góry Derrund: Sztywna Granica planu. Góry są nie do pokonania można co najwyżej na nie wejść i przy ewentualnym szczęściu zobaczyć dryfujące poprzez oceany energii półplany…
Góry to prawie same 5-7 tysięczniki jednak nad wszelkimi szczytami góruje trójca(w tej kolejności):
Słuszny Alryk (9373m)
Sędziwy Verdim (8942m)
Wielki Jon (11632m)
Z całej trójcy tylko Wielki Jon nie został zdobyty. U jego stóp znajdują się wrota portali wejścia/powrotu na plan materialny, zaś na szczycie ponad chmurami znajduje się „lodowa czapa” śnieg który nigdy tutaj nie pada…
Las: Potężny gęsty busz, nie do przemierzenia w konwencjonalny sposób, jednak cały las połączony jest systemem rzecznym co jakiś czas przerywanym małym jeziorkiem z przystankiem. Dzięki łodziom można łatwo i bezpiecznie przedostać się przez las w kierunku twierdzy. Las porośnięty jest bardzo wysokimi drzewami, żyją tam różne zwierzęta [coś jak w tropikach małpy, ptaki, węże itp.]
Twierdza: Potężna składająca się z 6 bastionów i 12 baszt twierdza [cholera zapomniałem o fosie;)] jest właściwie nie do zdobycia, wszędzie panujący przepych, złoto srebro, platyna
Po wyjściu z łodzi prowadzi nas „aleja mistrzów” wprost do wejścia twierdzy. Wzdłuż alei stoją pomniki wszystkich kolejnych mistrzów zakonu [16] w tym symbol walki z demonami Jego świętej pamięci świątobliwość Tiramiliana I, dosiadającego potężnego smoka [ten srebrny pomnik znajduje się przed samym wejściem a skrzydła smoka przysłaniają potężne wrota]
Nad całą potężną twierdzą króluje potężna wieża która kryje w sobie skarb owego półplanu a zarazem również skarb Rycerzy kielicha, jest to ogromny diament w który zostało tchnięte życie i energia tego miejsca. Serce Kielicha [diament 30cm x 40cm] Jest to swoista elektrownia tego planu. Posiada ona wręcz nieskończone pokłady pozytywnej energii prawdopodobnie zniszczenie tego diamentu [co jest praktycznie nie możliwe] mogło by doprowadzić do potężnego wybuchu, a zarazem dezintegracji półplanu i trwałych anomalii na planie Materialnym. Splugawienie tego diamentu odwróci wszystko na planie. Przez większość czasu będzie panować tu mrok, krajobrazy zmienią się.
Diament jest wyśmienicie strzeżony przez całą dobę przez najwyśmienitszych strażników [ok. sw15;)] i samego mistrza.
W jednym z bastionów znajduje się „sala treningowa” jest to jedyne złe miejsce na całym planie. Tam pod stałą wartą trzymane są najróżniejsze demoniczne plugastwa służące jako mięso treningowe dla Rycerzy. Uczą się tam odsyłania na inne plany, zabijania i egzorcyzmów.
Obyczaje/Święta
Rycerze kielicha przykładają niesamowitą wagę do pochówku i czci dla zmarłych gdyż boją się opętania ich przez demony tak jak stało się z pierwotnymi ludźmi Vasharami. Byli oni kwintesencją zła która podniosła rękę na bogów. Dlatego odprawiają oni modły nad zmarłymi by nie dopuścić możliwości opętania zwłok.
Dzień podziwu: Raz na ok. dwa miesiące na potężnym balkonie wieży Serca Kielicha odbywa się pokaz przepięknych magicznych fluktuacji pozytywnej energii wokół Sędziwego Verdima. Datę ustala się poprzez częstotliwość wyładowań dobrej energii na
szczytach [jest to odpowiednik burzy na planie materialnym jednak wyładowania są Czerwono-Purpurowe] Nazywa się to Płaczem Diamentu. Płacze diamentu prawie nigdy nie schodzą ze szczytów gór.
więc zrobilem to na potrzebe mojego dawnego Paladyna ale juz nimi nie gramy wiec postanowiłem to wrzucic
Forum THERLAND - fantasy Role-Playing Game Strona Główna
»
Inna twórczość
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
SESJE
----------------
Przygody
Organizacja
Archiwum
RPG
----------------
Swobodne dyskusje
Klasy
Rasy i potwory
Światy autorskie
Czary i przedmioty
Inna twórczość
DnD
WarHammer
Inne systemy
HYDE PARK
----------------
Pogaduchy
Sztuka
Kącik Poezji
Linki
Sport
GHUMMAN
Śmietnik
THERLAND
----------------
Dyskuje ogólne
Rasy
Potwory
Klasy
Atuty i umiejętności
Prestiże
Czary i Przedmioty
Geografia
Postacie i Organizacie
Inne
Żywa historia
FORUM
----------------
Lista użytkowników
O forum
Therland Empire Guard
Jesteśmy
5F
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin