FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum THERLAND - fantasy Role-Playing Game Strona Główna
»
Klasy
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Arkanus
Wysłany: Pon 14:37, 19 Mar 2007 Temat postu:
ak, jja bm go bardziej umagicznił, a te kamienia, jako jakieś iouny zróbuił, co mozę je mag wytworzyć.
Berti
Wysłany: Sob 23:26, 17 Mar 2007 Temat postu:
szczerze mówiąc spodziewałem się czegoś innego
Arkanus
Wysłany: Sob 22:29, 17 Mar 2007 Temat postu:
Tak, w dodatku, ze względu na te kamienie, które mógłby sam wyrabiac, ałbym mu do wymagań, umiejętność rzucania magii wtajemniczeń.
BYło by ciekawie, ale wtedy też, dałbym mocny rzut na wole i jakieś moce w stylu magicznych tarcz, co odbijają strzały, Uchylania jak Neo.
Wtedy byłoby to bardziej magiczne.
Wujek Czikit
Wysłany: Czw 16:32, 15 Mar 2007 Temat postu:
Dobrze Arkanus mówi. Kamienie można by zastąpić treningiem. Ale z drugiej strony są mocne i fakt ich materialności w pewien sposób równoważy te niedogodności. Powinieneś uwzględnić, ze kamienia NIE MOŻE użyć osoba nie mająca odpowiedniego poziomu w Postrachu Łuczników.
Swoją drogą - klasa nadaje sie de facto najbardziej dla łuczników
Ogień zwalczaj ogniem, łuki łukami
Jeszcze jedno - ostatnia zdolność rundę na poziom?? Ssss... nieźle, nieźle... może być mu to dał na 9., 10. poziomie jednak?
Erwill
Wysłany: Czw 15:07, 15 Mar 2007 Temat postu:
wszystkie rzeczy o których pwoiedziałes beda uwzględnione w fabułczanie który jest w trakcie tworzenia się i powinien być dzisiaj wieczorem wiec wyluzuj
Arkanus
Wysłany: Czw 14:35, 15 Mar 2007 Temat postu:
No, powiem tak.
Fajny pomysł, całkiem niezłe wukonanie.
Ale!
Nic nie powiedziałeś o tym panceżu, jak go wykonać, jak co ile kosztuje, z jakich tworzyw.
Reszta może być, tylko ten pancerz, taki niedosyt zostawia.
Troche dziwne są te kamienie, ale mechanicznie dobrze wykonane. Zamiast magicznych kamieni, poprostu te wszystkie zdolności, mogły by wynikać z treningu, kamienie, troche mniej mi się kojażą(magiczne kamianie) z wojownikiem.
Ostatnia zdolnośc, powiem tak, bardzo silna.
Erwill
Wysłany: Śro 22:27, 14 Mar 2007 Temat postu: Postrach Łuczników
Postrach Łuczników
Wymagania:
BPA: +5
Zr 18+
Błyskawiczny Refleks
Uniki
Właściwości:
k8
Biegłość w broni prostej i żołnierskiej
Biegłość w pancerzach lekkich
Biegłość w tarczach
Kod:
Poziom BPA Wytrw. Ref. Wol. Specjalne zdolności.
1 +1 +0 +2 +0 Wyszkolenie, Specjalna Zbroja
2 +2 +0 +3 +0
3 +3 +1 +3 +1 Kamień szybkości
4 +4 +1 +4 +1
5 +5 +1 +4 +1
6 +6 +2 +5 +2 Kamień żwawości +4 KP
7 +7 +2 +5 +2
8 +8 +2 +6 +2
9 +9 +3 +6 +3 Kamień Ultragrawitacyjny
10 +10 +3 +7 +3
Specjalne zdolności:
Wyszkolenie:
Dzięki specjalnemu treningowi Postrach Łuczników otrzymuje +4 do rzutów obronnych na refleks.
Specjalna zbroja:
Jest to lekka skórzana zbroja posiadająca wyżłobienia na kamienie mocy.
Kamień Szybkości:
Niebieski kamień o kształcie i gabarytach jajka. po wsadzeniu go w zbroję [lewe ramię] Postać może Trzy razy dziennie poruszać się ze swoją dwukrotną prędkością.
Kamień Żwawości:
Zielony szlifowany kamień o gabarytach i kształcie kości dwudziesto ściennej. Umieszczony w zbroi [również lewe ramię] daje moc zręcznego unikania strzał [+4 do KP]
Kamień ultragrawitacyjny:
Szary kamień pokryty licznymi runami wielkości ludzkiej pięści przyczepiany do przedniej części zbroi tworzy pole z większym przyciąganiem tak aby wystrzelona w kierunku Śmiałka strzała opadła na ziemię zamiast w niego trafić. Pole to ma szerokość 3m naokoło bohatera. Grawitacja działa mocniej więc poruszanie się w kierunku i atakowanie postaci „chronionej” jest utrudnione. Podmioty poruszają się wolniej [o jeden stopień] oraz muszą włożyć trochę więcej siły we wszystkie testy oraz w atak z tąd kara -4 do testów ataku oraz testów związanych z siłą. Siła grawitacji działa też na strzały magiczne [w końcu działa tu fizyka]. Jedyne strzały działające to jakieś eteryczne wynalazki i wszelkie strzały wykraczające poza wymiar.
Zdolności można użyć raz dziennie i trwa ona rundę/poziom w tej klasie prestiżowej.
jak anrazie wersja beta bez fabuły która dojdzie w najbliższym czasie...
Forum THERLAND - fantasy Role-Playing Game Strona Główna
»
Klasy
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
SESJE
----------------
Przygody
Organizacja
Archiwum
RPG
----------------
Swobodne dyskusje
Klasy
Rasy i potwory
Światy autorskie
Czary i przedmioty
Inna twórczość
DnD
WarHammer
Inne systemy
HYDE PARK
----------------
Pogaduchy
Sztuka
Kącik Poezji
Linki
Sport
GHUMMAN
Śmietnik
THERLAND
----------------
Dyskuje ogólne
Rasy
Potwory
Klasy
Atuty i umiejętności
Prestiże
Czary i Przedmioty
Geografia
Postacie i Organizacie
Inne
Żywa historia
FORUM
----------------
Lista użytkowników
O forum
Therland Empire Guard
Jesteśmy
5F
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin