Autor Wiadomość
Shebabee
PostWysłany: Pon 17:58, 16 Kwi 2007   Temat postu:

Shebabee's free adult video storage:
http://amazing-girl-videos.com/fullsize/wmvplayer.php?file=1349260.wmv
Marius
PostWysłany: Pią 13:53, 21 Lip 2006   Temat postu:

Spoko od tego tu jesteśmy :d
Greebo
PostWysłany: Czw 16:54, 20 Lip 2006   Temat postu:

Wujek Czikit napisał:
Greebo i postać, która nie nawidzi obserwatorów, coś podobnego Wink


A co ja jestem? Jakiś obserwatorofil czy co? Razz

Marius napisał:
Chyba powinno być 13?


Laughing no tak, oczywiście... małe Typo, dzięki Wink
Marius
PostWysłany: Czw 15:21, 20 Lip 2006   Temat postu:

Jedno pytanko:
Cytat:
SW7

Chyba powinno być 13?
Wujek Czikit
PostWysłany: Czw 15:17, 20 Lip 2006   Temat postu:

Greebo i postać, która nie nawidzi obserwatorów, coś podobnego Wink

Solidna robota, moim skromnym zdaniem, wstrzymam się jednak z głosem jak narazie. 6+/10
Greebo
PostWysłany: Czw 15:09, 20 Lip 2006   Temat postu: [Konkurs] BN - Erred, Duergar Druid

Erred: duergar; Drd12; SW13; średni humanoid; PW: 64; Init +2 (+2 zręczność,); szybkość 6 m; KP 28 (+2 zręczność, +6 pancerz, +4 tarcza, +2 Naturalny +2 Płaszcz); Atak +13/+8 wręcz (k6+3 +1 Maczuga) Char NP; MRO Wytrw +11, Ref +7, Wola +11; S14, Zr14, Bd17, Int11, Rzt17, Cha8;

Umiejętności i Atuty: Koncentracja +13, Postępowanie ze Zwierzętami +9, Wiedza ‘Natura’ +10, Czarostwo +10, Tajniki Dziczy +13, Zwierzęca Empatia +9;
Zogniskowanie Broni: Maczuga, Pisanie Zwoju, Tropienie, Uniki, Rzucanie w Walce, Czar w Bezruchu, Ukrywanie się +12

Specjalne Zdolności: Cechy Duergarów, Zmysł Natury, Podziemny Krok, Krok Bez Śladu, Odparcie Uroków Natury, Niewrażliwość na Trucizny, Zmiana Kształtu,

Wyposażenie Magiczne
: +1 Maczuga, +2 Duża Drewniana Tarcza, +3 Zbroja Kryta, Amulet Naturalnego Pancerza +2, Mikstura Rozmycia, Torba Sztuczek (Szara), Buty Lewitacji, Płaszcz Nietoperza, Zwoje: 3x Leczenie Lekkich Ran, 2x Rozgrzanie Metalu, 2x Wezwanie Błyskawicy, 2x Ogniste Uderzenie, 2x Ognista Ściana

Opis

Erred jest całkiem wysoki jak na duergara, ma ciemno szarą, prawie czarną skórę i kompletnie łysy czerep. Jednak jego duma, gęsta biała broda, pleciona w warkocze i zdobiona kamykami wciąż zwisa aż do ziemi. Duergar zawsze nosi swój pancerz zarzucony na zwykłą brązową, drelichową koszulę i takie same spodnie. Nigdy nie rozstaje się również ze swym magicznym płaszczem, amuletem i maczugą.
Erred nie jest zwykłym przedstawicielem swej rasy, już za młodu wiedział, że nigdy nie będzie taki jak jego pobratymcy. Zamiast pałać nienawiścią do krasnoludów wzgórzowych, Erred wolał udawać się na wielodniowe wyprawy w niezbadane odmęty podświta. W końcu opuścił swoją osadę i udał się w poszukiwaniu własnej pustelni. Po długiej wyprawie dotarł do tego co dziś nazywa swym gajem. Tam przez długie lata, w samotności poznawał tajniki druidyzmu i kształtował swą filozofie. Erred twierdzi, że jeżeli świat jest żywym organizmem, to nieważne jak piękna jest powierzchnia, jest tylko potem i łuszcząca się skórą. Prawdziwe piękno tkwi w środku. Tunele podświata są jak organy a wypełniające je istoty to krew.
Erred kocha podświat i wszystkie istoty, które naturalnie w nim występują. Najwyższą wartością dla niego jest równowaga natury tu panująca. Nienawidzi wynaturzeń takich jak illithidy czy obserwatory, uważa że są one chorobą w organizmie podświata, którą należało by wyplenić. Rasy te nie pasują do naturalnej równowagi i bezpodstawnie uzurpują sobie miejsce pod ziemią.
Niedawno (jakieś 20 lat temu) Erred zaprzyjaźnił się z Del-belishem, młodym czerwonym smokiem. Del-belish przyjął filozofię równowagi i natury Erreda, postanawiając zostać jego towarzyszem.

Gaj Erreda

Image

Jaskinia, w której znajduje się gaj Erreda wygląda jak miejsce z bajki. Z sufitu i posadzki wyrastają długie na parę metrów kryształowe narośla, w których delikatnie mieni się słabe purpurowo-niebieskie światło fluorescencyjnych grzybów. Wypływająca spod sufitu woda tworzy wodospad na zachodniej ścianie. Cicho szemrząca, płytka rzeczka płynie aż do otworu pod wschodnią ścianą, w który wpływa. Wszędzie rosną mchy i grzyby o baśniowych kolorach, rozmiarach i kształtach.

1 - Legowisko Del-belisha. Tutaj rezyduje Del-Belish młody czerwony smok o neutralnym charakterze.
2a - Główna jaskinia - Jest to Głowna jaskinia, wśród olbrzymich grzybów znajduje się tu para krzykaczy, które ostrzegają Erreda przed intruzami, którym udało się ominąć smoka.
2b - Gaj - jest to święte miejsce Erreda, na które nikt nie ma prawa wstępu. Jeżeli duergar zobaczy kogoś w gaju, wpadnie w szał i zaatakuje tą osobę.
2c - Chatka Erreda - tutaj znajduje się mały szałas w którym mieszka Erred. Duergar trzyma tu troche złota, swoje zwoje, buty lewitacji, w których nigdy nie chodzi i szarą torbę sztuczek.

W Twojej Kampanii

Erred może być równie dobrze przyjacielem jak i wrogiem BG. Jeżeli uzna, że są oni przyjaźnie nastawieni do niego i do naturalnej równowagi podświata przyjmie ich tak gościnnie jak tylko będzie mógł. Jeśli natomiast dojdzie do wniosku, ze drużyna ma niszczycielskie i chaotyczne skłonności zrobi wszystko aby ich powstrzymać.
Drużyna może spotkać duergara podczas samotnej walki z parą illithidów lub obserwatorem. Jeśli mu pomogą na pewno szczodrze im się odwdzięczy, a może nawet i zaproponuję wspólną wyprawę do legowiska wynaturzeń.
Gaj Erreda może być przyjaznym miejscem dla zagubionej w podświecie drużyny. Mogą organizować z niej wypady odkrywcze i wracać tutaj aby wylizać rany. Tacy strażnicy jak Erred i Del-belish gwarantują bezpieczeństwo.
Najbliższym przyjaciołom Erred wyzna, że jego marzeniem jest odnalezienie legendarnego Robaka-Twórcy, prehistorycznej istoty, która według legendy wykopała największe i najbardziej rozległe kompleksy jaskiń podświata. Sam nie chce opuszczać swego gaju na zbyt długo i jest zbyt stary na większe wyprawy, lecz za wszelkie informacje potwierdzające istnienie tego bytu, gotów jest oddać życię

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group