Autor |
Wiadomość |
Cebi
|
Wysłany:
Śro 15:21, 02 Sie 2006 Temat postu: |
|
I tak uwazam ze artefakty nawet te najsłabsze powinny być rzadko umieszczane w kampaniach |
|
|
Marius
|
Wysłany:
Śro 11:04, 02 Sie 2006 Temat postu: |
|
Ee tam. Artefakty o "wielkiej" mocy prędk się nudzą . Ja lubiędawać częściej a słabiej. A niektórzy odwrótnie - to wysokich poziomów żydzą artefaktami a potem dają COŚ +5, dzięki czemu życie staje się prostsze i nudniejsze... |
|
|
Cebi
|
Wysłany:
Wto 16:29, 01 Sie 2006 Temat postu: |
|
ok ok nie kłóce się ale dla mnie nazwa artefakt na sesji powinna pojawiać się niezwykle rzadko i powinna się wiązać z przedmiotem którego moc magiczna bardzo delikatnie to ujmując jest wielka ;] |
|
|
Marius
|
Wysłany:
Pon 12:14, 31 Lip 2006 Temat postu: |
|
Cytat: |
do artefaktów bym tego nie zaliczył bo to potężne nie jest |
Ekh ekhm
cytat z Przewodnika Mistrza Podziemii:
"Słabe artefakty nie muszą być przedmiotami unikatowymi"
Po za tym mnóstwo jest tym podobnych artefakcików dlatego wporwadzono podział na "słabe" i "potężne" |
|
|
Wujek Czikit
|
Wysłany:
Pon 12:08, 31 Lip 2006 Temat postu: |
|
Żabyś przypadkiem tego Calebowi nie wciskał :p
5/6 |
|
|
Cebi
|
Wysłany:
Pon 12:07, 31 Lip 2006 Temat postu: |
|
Fajne dobre na pazery ale wiesz do artefaktów bym tego nie zaliczył bo to potężne nie jest... tylko palec ucina potem se go regeneracją przywrócisz.....
Chcesz zobaczyc wyjebist* artefakt?
Anullus z księgi psionów ;] |
|
|
Erwill
|
Wysłany:
Pon 12:01, 31 Lip 2006 Temat postu: |
|
ahhaha ! miałem z tydzien temu taki sam pomysł puapka n wrednych złodzieji i lekki wałek dla bg |
|
|
Marius
|
Wysłany:
Pon 11:44, 31 Lip 2006 Temat postu: Wredna Obręcz - artefakt |
|
Historia Wredna Obręcz jest przeklęty przedmiot. Właściciel za sprawą magii, skutecznie zasieje paranoje w umysła opszukiwaczy przygód, którzy lubią przymierzać pierścienie "na ślepo" (a także po zidentyfikowaniu). Artefakt ten został stworzony przez wrednego maga. który umieścił go w honorowym miejscu, otoczonym silnymi straznikami i dziesiątkami puapek, w najniższym poziomie kazamatów. Rolą tego przedmiotu było odciągnięcie od prawdziwych skarbów oraz ukaranie pazernych złodziei.
Wygląd: pierścień jest wykonany ze srebra i emanuje dużą ilością magicznej energii (oświetla obszar w promieniu 6m.) Jest inkrustowany winoroślą oraz w zwieńczeniu posiada piękny rubin.
Działanie:
Każda próba identyfikacji (wykrycie magii, identyfikacja, analiza dweomeru itp.) nie daje w pełni zadowalającego efektu. Informują identyfikującego iż jest to Pierścień Ochrony +5. Jeżeli poziom czarującego identyfikującego jest większy niż 14, może on poznać przeklętą naturę pierścienia.
Każdy kto go nałoży może pożegnać się z palcem. Pierścień kurczy się nie zważając na zbroje czy naturalny pancerz, odcinając nieszczęśnikowi palec - chyba iż powiedzie mu się rzut obronny na refleks ST 24 - wtedy udaje mu się ściągnąć obręcz, zanim zaciśnie się.
Pozbawiona palca postać cierpi karę -2 do testów ataku, oraz ma 10% szansy na niepowodzenie czaru z komponentem somatycznym (kumuluje się z pancerzem). Ponadto otrzymuje karę -2 do testów typowo "manualnych" (otwieranie zamków, fałszerstwo, kradzież kieszonkowa, unieszkodliwianie mechanizmów, a także wspinaczki i jeżdziectwa). Palec można odzyskać za pomoca czaru: regeneracja czy też uzdrowienie |
|
|