Autor Wiadomość
Cebi
PostWysłany: Śro 15:21, 02 Sie 2006   Temat postu:

I tak uwazam ze artefakty nawet te najsłabsze powinny być rzadko umieszczane w kampaniach
Marius
PostWysłany: Śro 11:04, 02 Sie 2006   Temat postu:

Ee tam. Artefakty o "wielkiej" mocy prędk się nudzą Smile. Ja lubiędawać częściej a słabiej. A niektórzy odwrótnie - to wysokich poziomów żydzą artefaktami a potem dają COŚ +5, dzięki czemu życie staje się prostsze i nudniejsze...
Cebi
PostWysłany: Wto 16:29, 01 Sie 2006   Temat postu:

ok ok nie kłóce się ale dla mnie nazwa artefakt na sesji powinna pojawiać się niezwykle rzadko i powinna się wiązać z przedmiotem którego moc magiczna bardzo delikatnie to ujmując jest wielka ;]
Marius
PostWysłany: Pon 12:14, 31 Lip 2006   Temat postu:

Cytat:
do artefaktów bym tego nie zaliczył bo to potężne nie jest

Ekh ekhm Wink
cytat z Przewodnika Mistrza Podziemii:
"Słabe artefakty nie muszą być przedmiotami unikatowymi"
Po za tym mnóstwo jest tym podobnych artefakcików dlatego wporwadzono podział na "słabe" i "potężne"
Wujek Czikit
PostWysłany: Pon 12:08, 31 Lip 2006   Temat postu:

Żabyś przypadkiem tego Calebowi nie wciskał :p

5/6
Cebi
PostWysłany: Pon 12:07, 31 Lip 2006   Temat postu:

Fajne dobre na pazery ale wiesz do artefaktów bym tego nie zaliczył bo to potężne nie jest... tylko palec ucina potem se go regeneracją przywrócisz.....
Chcesz zobaczyc wyjebist* artefakt?
Anullus z księgi psionów ;]
Erwill
PostWysłany: Pon 12:01, 31 Lip 2006   Temat postu:

ahhaha ! miałem z tydzien temu taki sam pomysł Razz puapka n wrednych złodzieji i lekki wałek dla bg Razz
Marius
PostWysłany: Pon 11:44, 31 Lip 2006   Temat postu: Wredna Obręcz - artefakt

Historia Wredna Obręcz jest przeklęty przedmiot. Właściciel za sprawą magii, skutecznie zasieje paranoje w umysła opszukiwaczy przygód, którzy lubią przymierzać pierścienie "na ślepo" (a także po zidentyfikowaniu). Artefakt ten został stworzony przez wrednego maga. który umieścił go w honorowym miejscu, otoczonym silnymi straznikami i dziesiątkami puapek, w najniższym poziomie kazamatów. Rolą tego przedmiotu było odciągnięcie od prawdziwych skarbów oraz ukaranie pazernych złodziei.

Wygląd: pierścień jest wykonany ze srebra i emanuje dużą ilością magicznej energii (oświetla obszar w promieniu 6m.) Jest inkrustowany winoroślą oraz w zwieńczeniu posiada piękny rubin.

Działanie:
Każda próba identyfikacji (wykrycie magii, identyfikacja, analiza dweomeru itp.) nie daje w pełni zadowalającego efektu. Informują identyfikującego iż jest to Pierścień Ochrony +5. Jeżeli poziom czarującego identyfikującego jest większy niż 14, może on poznać przeklętą naturę pierścienia.
Każdy kto go nałoży może pożegnać się z palcem. Pierścień kurczy się nie zważając na zbroje czy naturalny pancerz, odcinając nieszczęśnikowi palec - chyba iż powiedzie mu się rzut obronny na refleks ST 24 - wtedy udaje mu się ściągnąć obręcz, zanim zaciśnie się.
Pozbawiona palca postać cierpi karę -2 do testów ataku, oraz ma 10% szansy na niepowodzenie czaru z komponentem somatycznym (kumuluje się z pancerzem). Ponadto otrzymuje karę -2 do testów typowo "manualnych" (otwieranie zamków, fałszerstwo, kradzież kieszonkowa, unieszkodliwianie mechanizmów, a także wspinaczki i jeżdziectwa). Palec można odzyskać za pomoca czaru: regeneracja czy też uzdrowienie

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group