Autor Wiadomość
Erwill
PostWysłany: Pon 13:10, 28 Sie 2006   Temat postu:

ale zrozumcie w koncu ze sztylet napełnai sie charakterem aurą i mocą danej osoby...
Marius
PostWysłany: Pon 13:09, 28 Sie 2006   Temat postu:

Co racja to racja - to jest nawet nie logiczne. Tępiciel zła staje się(zazwyczaj) dobry no i na odwrót.
Arkanus
PostWysłany: Pon 13:06, 28 Sie 2006   Temat postu:

Osobiście zrobiłbym tak: gdy zabijasz złe humanoidy, wtedy sztylet staje się błogosławiny, a gdy zabijasz złe istoty, wtedy sztylet staje się ostrzem plugawym. Bo jakoś nie widzi mi się, że gydy zabijasz dobrotliwego paladyna, to twoje ostrze staje się święte.
Wujek Czikit
PostWysłany: Czw 18:30, 10 Sie 2006   Temat postu:

Ale kod podany przez mariana (sorx) jest na tyle rozsadny, że potraktujmy go jako przykład.

Mi się podoba jakoś średnio... chodź może być ciekawy do kampani w stylu 'telenowela dylamtów morlanych' Very Happy . Mogę zabić niewinnych dobrych ludzi by zyskać moc, którą pokonam WC (Wielkiego Czarnoksiężnika ew Wujka czikita Very Happy ). Jeśli nie powstrzymam WC to on zabije o wiele więcej niewinnych ludzi? etc
Erwill
PostWysłany: Śro 10:37, 09 Sie 2006   Temat postu:

jest wyraźnie napisane ze MP decyduje w zalezności od kampanii kiedy sztylet osiagnie maxa
Marius
PostWysłany: Śro 10:25, 09 Sie 2006   Temat postu:

Dobry pomysł, tylko dużo neidociągnięc w wykonaniu Very Happy. Następnym razem oddziel może działanie od wyglądu i machnij jakąś historie.
Nie napisałeś o tym jak rozwija się moc sztyletu. Może na przykła tak:
Kod:
Zabity stwór KW    moc
1-8                  +3
9-16                 +4
17+                +5
Erwill
PostWysłany: Śro 10:18, 09 Sie 2006   Temat postu: Sztylet Wyboru

Sztylet Wyboru na pierwszy rzut oka wygląda jak zwykły sztylet +2. Lecz zmienia on swoje pzeznaczenie oraz kolor ostrza w zaleznosci jak go uzywamy. Zabijając Dobre hummanoidy sztylet wchłania ich aurę, ostrze zaczyna świecić się na żółto ze złotawą aurą , im więcej osób tym jaśniej świeci a aura się wzmacnia. Gdy zabijamy Złe istoty sztylet również wchłania ich aure. Ostzre świeci się wtedy na purpurowo czerwono i znów im więcej zabitych złych hummanoidów sztylet staje się coraz ciemniejszy.
MP decyduje kiedy sztylet osiągnie maksymalne możliwości. [zrozumcie zalezy od kampanii]
Sztylet Dobra W swoim maksymalnym stadium rozwoju świeci na rażący złoty kolor, staje się błogosławionym sztyletem +4 [2k6 dodatkowych obrazeń zadawanych złu] który przestaje się juz zmieniać
Sztylet zła zaś staje się świecącym na czarno wydajacym czarno czerwoną aurę pobłyskującym błyskawicami splugawionym sztyletem +3 elektryczności [2k6 dodatkowych obrazeń przeciwko dobru i dodatkowe 1k6 od elektryczności]

i jak ?

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group