Forum THERLAND - fantasy Role-Playing Game Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Wredna Obręcz - artefakt Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Marius
Ghummiś
Ghummiś



Dołączył: 28 Paź 2005
Posty: 1995 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Gorzów>>Janice>>God's Land ;)

PostWysłany: Pon 11:44, 31 Lip 2006 Powrót do góry

Historia Wredna Obręcz jest przeklęty przedmiot. Właściciel za sprawą magii, skutecznie zasieje paranoje w umysła opszukiwaczy przygód, którzy lubią przymierzać pierścienie "na ślepo" (a także po zidentyfikowaniu). Artefakt ten został stworzony przez wrednego maga. który umieścił go w honorowym miejscu, otoczonym silnymi straznikami i dziesiątkami puapek, w najniższym poziomie kazamatów. Rolą tego przedmiotu było odciągnięcie od prawdziwych skarbów oraz ukaranie pazernych złodziei.

Wygląd: pierścień jest wykonany ze srebra i emanuje dużą ilością magicznej energii (oświetla obszar w promieniu 6m.) Jest inkrustowany winoroślą oraz w zwieńczeniu posiada piękny rubin.

Działanie:
Każda próba identyfikacji (wykrycie magii, identyfikacja, analiza dweomeru itp.) nie daje w pełni zadowalającego efektu. Informują identyfikującego iż jest to Pierścień Ochrony +5. Jeżeli poziom czarującego identyfikującego jest większy niż 14, może on poznać przeklętą naturę pierścienia.
Każdy kto go nałoży może pożegnać się z palcem. Pierścień kurczy się nie zważając na zbroje czy naturalny pancerz, odcinając nieszczęśnikowi palec - chyba iż powiedzie mu się rzut obronny na refleks ST 24 - wtedy udaje mu się ściągnąć obręcz, zanim zaciśnie się.
Pozbawiona palca postać cierpi karę -2 do testów ataku, oraz ma 10% szansy na niepowodzenie czaru z komponentem somatycznym (kumuluje się z pancerzem). Ponadto otrzymuje karę -2 do testów typowo "manualnych" (otwieranie zamków, fałszerstwo, kradzież kieszonkowa, unieszkodliwianie mechanizmów, a także wspinaczki i jeżdziectwa). Palec można odzyskać za pomoca czaru: regeneracja czy też uzdrowienie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Erwill
Święty Padawan Ghummana- inkwizytor
Święty Padawan Ghummana- inkwizytor



Dołączył: 24 Lis 2005
Posty: 2221 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Gorzów>>Staszica>>Yeah!

PostWysłany: Pon 12:01, 31 Lip 2006 Powrót do góry

ahhaha ! miałem z tydzien temu taki sam pomysł Razz puapka n wrednych złodzieji i lekki wałek dla bg Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Cebi
Ghummowy Akolita
Ghummowy Akolita



Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 107 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Pon 12:07, 31 Lip 2006 Powrót do góry

Fajne dobre na pazery ale wiesz do artefaktów bym tego nie zaliczył bo to potężne nie jest... tylko palec ucina potem se go regeneracją przywrócisz.....
Chcesz zobaczyc wyjebist* artefakt?
Anullus z księgi psionów ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wujek Czikit
Wielki Prorok Ghummana
Wielki Prorok Ghummana



Dołączył: 28 Lip 2005
Posty: 1999 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Z Therlandu

PostWysłany: Pon 12:08, 31 Lip 2006 Powrót do góry

Żabyś przypadkiem tego Calebowi nie wciskał :p

5/6


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Marius
Ghummiś
Ghummiś



Dołączył: 28 Paź 2005
Posty: 1995 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Gorzów>>Janice>>God's Land ;)

PostWysłany: Pon 12:14, 31 Lip 2006 Powrót do góry

Cytat:
do artefaktów bym tego nie zaliczył bo to potężne nie jest

Ekh ekhm Wink
cytat z Przewodnika Mistrza Podziemii:
"Słabe artefakty nie muszą być przedmiotami unikatowymi"
Po za tym mnóstwo jest tym podobnych artefakcików dlatego wporwadzono podział na "słabe" i "potężne"


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Cebi
Ghummowy Akolita
Ghummowy Akolita



Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 107 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Wto 16:29, 01 Sie 2006 Powrót do góry

ok ok nie kłóce się ale dla mnie nazwa artefakt na sesji powinna pojawiać się niezwykle rzadko i powinna się wiązać z przedmiotem którego moc magiczna bardzo delikatnie to ujmując jest wielka ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Marius
Ghummiś
Ghummiś



Dołączył: 28 Paź 2005
Posty: 1995 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Gorzów>>Janice>>God's Land ;)

PostWysłany: Śro 11:04, 02 Sie 2006 Powrót do góry

Ee tam. Artefakty o "wielkiej" mocy prędk się nudzą Smile. Ja lubiędawać częściej a słabiej. A niektórzy odwrótnie - to wysokich poziomów żydzą artefaktami a potem dają COŚ +5, dzięki czemu życie staje się prostsze i nudniejsze...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Cebi
Ghummowy Akolita
Ghummowy Akolita



Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 107 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Śro 15:21, 02 Sie 2006 Powrót do góry

I tak uwazam ze artefakty nawet te najsłabsze powinny być rzadko umieszczane w kampaniach


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)