Forum THERLAND - fantasy Role-Playing Game Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Zabieracz tchnień Nerulla - epicki artefakt Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Marius
Ghummiś
Ghummiś



Dołączył: 28 Paź 2005
Posty: 1995 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Gorzów>>Janice>>God's Land ;)

PostWysłany: Sob 10:40, 29 Lip 2006 Powrót do góry

Historia: Zabieracz tchnień jest artefaktem praktycznie nieosiągalnym dla śmiertelników. Nawet ci którzy swobodnie podróżują po planach, musieliby go zabrać z osobistej krypty boga śmierci - Nerulla. Ponury Kosiarz stworzył go wiele wieków przed pojawieniem się ludzi, używając go m.in. do kończonie żywotów abberacji, smoków mocy czy tym podobnych stworzeń, których żaden inny artefakt nie był w stanie pokonać. Kosa ta jest jednocześnie nasączona cząstką Nerulla - niektórzy powiadają że jest jego osobistym relikwiarzem. Ponoć bóg śmierci nie może zginąć dopóki Zabieracz Tchnień egzystuje na obojętnie jakim planie. Owa broń może zostać zniszczona wyłącznie w kuźni Moradina, albo przez Asmodeusza na 9 poziomie piekieł.

Wygląd: Zabieracz Tchnień jest to kosa wykonana z kości bół bóstw oraz szkieletów licznych potomków Pana śmierci. Jej ostrze to tak naprawdę pazur Pryzmatycznego smoka - licza, a "drzewiec" to kręgosłupy połączone z piszczelami. Broń ta jest śnieżno biała, nie zabrudzi jej ani krew, ani błoto, nawet zaklęcia Cud i Życzenie nie są w stanie tego zrobić.

Działanie:

Działanie podstawowe:
Zabieracz Tchnień to Splugawiona Ostra Migłybystalna Kosa bojowa + 7
Jednakże dobre istoty otrzymują 4k6 dodatkowych obrażeń, a gdy próbują jej używać otrzymują 10 negatywnych poziomów.

Działanie drugorzędne:
-za każdym razem gdy kosa zabija nieszczęśnika, ofiara staje się podmiotem czaru: Uwięzienie Duszy. Dusza nie będzie wolna dopóki kosa nie zostanie zniszczona,
-każdy trafiony otrzymuje 4 negatywne poziomy, po 24 wykonuje rzut obronny na wytrwałość ST 40, na każdy negatywny poziom. Jeżeli rzut się powiedzie - postać anuluje jeden negatywny poziom, jeżeli nie poziom negatywny utrwala się,
-wokół właściela kosy roztacza się aura grozy - każdy w promieniu 27 m. musi wykonać rzut obronny na wolę (strach) ST 40, albo zacznie uciekć w panice,
-za każdym razem gdy kosa zabije przeciwnika właściciel musi wykonać rzut obronny na wolę ST 40 albo pernamentnie utraci 1 pkt Rzt (jeżeli roztropność spadnie do 0 posiadacz ginie a jego dusze zostaje wchłonieta przez Zabieracza)
-kosa może na życznie otwierać Bramę ale tylko do planu przejściowego oraz planu negatywnej energii

Poziom czarującego: 30


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wujek Czikit
Wielki Prorok Ghummana
Wielki Prorok Ghummana



Dołączył: 28 Lip 2005
Posty: 1999 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Z Therlandu

PostWysłany: Sob 12:47, 29 Lip 2006 Powrót do góry

WoW

Tyle rzec mogę. I chodź mało funkcjonalny to podoba mi się bardzo :p
Niby nie sztuka zrobić przepakowany przedmiot, ale ten jest najprawde fajoski :p

5+/6


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Erwill
Święty Padawan Ghummana- inkwizytor
Święty Padawan Ghummana- inkwizytor



Dołączył: 24 Lis 2005
Posty: 2221 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Gorzów>>Staszica>>Yeah!

PostWysłany: Sob 12:56, 29 Lip 2006 Powrót do góry

Masakryczny item dla kostuchy Wink
świetnie!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Marius
Ghummiś
Ghummiś



Dołączył: 28 Paź 2005
Posty: 1995 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Gorzów>>Janice>>God's Land ;)

PostWysłany: Sob 16:39, 29 Lip 2006 Powrót do góry

Miło mi Smile
A co do przepaku heh Very Happy
Ci co widzieli epickie artefakty napewno nie powiedzą że ten jest aż tak bardzo potężny Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Berti
Ghummiś
Ghummiś



Dołączył: 09 Gru 2005
Posty: 1589 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: z nienacka

PostWysłany: Sob 17:00, 29 Lip 2006 Powrót do góry

jeśli sie nie obrazisz podrzuce wydruk kumplowi może sprawdzi go w praktyce
wiesz jeden koleś gra od 3 lat tą sama postacią hgw który poziom i w jakich klasach już ma ale z tego co ostatnio mówił że chce zgromadzić większość klas podręcznikowych w jednej postaci więc przepakowany przedmiot to jest to czego trzeba jego MG czyli innemu mojemu kumplowi


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Arkanus
Inkwizytor Ghummana
Inkwizytor Ghummana



Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 874 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/6

PostWysłany: Sob 11:20, 26 Sie 2006 Powrót do góry

Bardzo ciekawe, bartl1, jak można złączyć wszystkie klasy w jednej postaci, szczególnie ciekawi mnie jak połączy Brba z mnichem....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wujek Czikit
Wielki Prorok Ghummana
Wielki Prorok Ghummana



Dołączył: 28 Lip 2005
Posty: 1999 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Z Therlandu

PostWysłany: Sob 13:51, 26 Sie 2006 Powrót do góry

Arkanus, nie ten temat nie ta dyskusja.

NO SPAM, NIGGAS!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)