Forum THERLAND - fantasy Role-Playing Game Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Tropiciel [zmiany w stosunku do oryginalnego] Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Wujek Czikit
Wielki Prorok Ghummana
Wielki Prorok Ghummana



Dołączył: 28 Lip 2005
Posty: 1999 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Z Therlandu

PostWysłany: Śro 14:09, 19 Lip 2006 Powrót do góry

Tropiciel by Greebo

INFORMACJA O ZASADACH GRY
Tropiciele mają następujące statystyki
Atrybuty: Dla tropiciela najważniejszymi atrybutami są Zręczność i Roztropność. Zręczność przydaje się, ponieważ tropiciele są znani z walki bronią dystansową, oraz nie mogą nosić zbyt ciężkich pancerzy. Roztropność pomaga w odpowiedniej orientacji w terenie.
Charakter: Każdy
Kość Wytrzymałości: 1k10
Początkowe Złoto: 6k4 x 10

Umiejętności Klasowe
Ciche Poruszanie (Zr), Leczenie (Rzt), Nasłuchiwanie (Rzt), Postępowanie ze Zwierzętami (Cha), Pływanie (S), Profesja (Rzt), Przeszukiwanie (Int), Rzemiosło (Int), Skakanie (S), Stosowanie Liny (Zr), Ukrywanie (Zr), Wiedza ‘natura’ (Int), Wspinaczka (S), Wyczucie Kierunku (Rzt), Zauważanie (Rzt), Znajomość Dziczy (Rzt), Zwierzęca Empatia (Cha)

Punkty umiejętności na 1 poziomie: (4+modyfikator z intelektu) x 4.
Punkty umiejętności na każdym następnym poziomie: 4 + modyfikator z intelektu.

[link widoczny dla zalogowanych]

Właściwości Klasowe

Oto właściwości klasowe tropiciela.

Biegłość w broni i pancerzu: tropiciel jest biegły we wszystkich lekkich i średnich pancerzach, tarczach, prostych oraz żołnierskich broniach.

Tropienie: Tropiciel otrzymuje atut Tropienie

Ulubiony Wróg: Na 1 poziomie tropiciel może wybrać rodzaj istot lub organizacje, które będą jego ulubionym wrogiem. Dzięki niewiarygodnej znajomości i treningu, tropiciel otrzymuje wiele premii podczas spotkań z tymi istotami. Premię +1 do wszelkich testów (umiejętności, obronnych, ataku i obrażeń) przeciwko danym potworom, nawet konstruktom i nieumarłym. Obrażenie dodają się również do broni strzeleckich, lecz jedynie na odległość 9 metrów. Na 4 poziomie 9, 14 oraz 19 premia ta wzrasta o +1 np. na 4 poziomie będzie wynosiła +2 a na 19 +5. Tropiciel może wybrać ulubionego wroga z poniższej listy

[link widoczny dla zalogowanych]

*Tropiciel nie może wybrać ‘humanodia’, ‘przybysza’ lub ‘organizacji’ jako ulubionego wroga. Wybór musi być bardziej soprecyzowany dla humanoida np. Goblinoidy. Dla przybysza np. Demony a dla Organizacji np. Złodzieje Cienia.

Ulubiony Teren: Na pierwszym poziomie Tropiciel może z listy poniżej wybrać rodzaj swojego ulubionego terenu. Dzięki znajomości ‘swojej ziemi’ tropiciel zyszkuje premie okolicznościowe +2 do wszystkich testów wspinaczki, ukrywania się, wyczucia kierunku, nasłuchiwania, cichego poruszania się, przeszukiwania, zauważania znajomości dziczy dokonywanych na tym rodzaju terenu.
Na 4 poziomie trudniej wytropić Tropiciela, który przebywa na swoim terenie, tropiący go otrzymują karę okolicznościową -5 do testów znajomości dziczy.
Na 8 poziomie tropiciel zna swój teren tak dobrze, że szybkość gdy się po nim porusza wzrasta o 10m.
Na 13 poziomie tropiciel staje się niemożliwy do wytropienia na swoim terenie. Śledzący go, natrafiają na ślad tylko jeśli wyrzucą naturalne 20 na kostce.
Na 18 poziomie Tropiciel walczący na ulubionym terenie otrzymuje premię okolicznościową +2 do KP oraz inicjatywy.

[link widoczny dla zalogowanych]

Opcja Tropiciela: Na odpowiednich poziomach, tropicel może wybrać jedną z poniższych opcji dla tropiciela:
Opcja 1: Tropiciel otrzymuje darmowy atut. Atut ten może być dowolnym atutem o ile tropiciel spełnia wszystkie wymagania aby go wybrać.
Opcja 2: Ruch Tropiciela wzrasta o 3m. Umiejętność ta działa tylko jeśli Tropiciel nosi lekki pancerz.
Opcja 3: Tropicel może podnieść wartość przy swoim ulubionym wrogu o 1 (wszystkie premie również wzrastają o +1)
Opcja 4: Tropiciel otrzymuje liczbę PW równą jego poziomom w klasie Tropiciel
Opcja 5: Tropiciel otrzymuje naturalną premię do klasy pancerza +1
Opcja 6: Tropiciel otrzymuje jedno wytresowane zwierzę o ilości KW nie większej niż dwa. Opcja ta zakłada, ze jedna z itot przyjaznych tropicielowi postanowiła przyłączyć się do niego.
Opcja 7: Tropiciel otrzymuje umiejętność ukradkowego ataku, działającą identycznie jak umiejętność łotrzyka lecz o obrażeniach +1k4. Opcje tę można wybrać wiele razy, każdy raz dodaje kolejną 1k4.

Premiowy Atut: Na poziomach 7 oraz 12 tropiciel otrzymuje darmowy atut. Atut ten może być dowolnym atutem o ile tropiciel spełnia wszystkie wymagania aby go wybrać.

Zew Dziczy: Na 20 poziomie tropiciel staje się władcą swego terenu. Otrzymuje on darmowo atut Zdolności Przywódcze. Jednak jego zausznicy to zwierzęta, których naturalnym terenem jest ulubiony teren tropiciela. Zwierzęta te idą wszędzie gdzie tropiciel je zaprowadzi i mogą być tresowane.



Niekiedy wydaje mi się, że przepak ale niech już przejdzie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)